Právě je pát lis 01, 2024 8:22 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 06, 2006 9:23 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
taky jsem se v jedné verzi CADu potkal s velmi slušnými booleans, ale chápu, že to není jednoduché naprogramovat. U jednoduchých tvarů to ještě jde, ale u komplikovaných obecných patvarů stanovit obecná pravidla už tak snadné určitě není ...ale to časem určitě přijde...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 06, 2006 9:42 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 06, 2005 3:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
Klejkolinka: Trošku se tady strhla debata, možná mojí vinou... Může to působit zmatečně, takže ti řeknu svůj finální názor na věc: Pokud výřez není vidět, netrap se tím. Pokud ho tam potřebuješ, je lepší ho udělat topologicky správně, protože ačkoli to ve vyrenderovaném obrázku nebude rozdíl, chytíš si návyky, které nejsou do budoucna příliš dobré. Booleans jsou bezproblémů pouze ve vyjímečných případech a tudíž je se lepší učit správnější metodou, akoli to může trvat déle....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 06, 2006 11:06 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Booleans v 3D sem nikdy v životÄ› nepoužil. VeÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 07, 2006 8:26 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Mam jeste jeden dotaz na podobne tema...

Je to temer stejny problem. Mam clun a chci ho dat do sceny kde pluje na vode. Kdyz ho ale jen tak umistim do toho plane (voda) tak v clunu je voda. Kameru ale chci mit v takovem uhlu ze je do clunu videt. A mym zamerem neni potapejici se clun. Navic nemuzu z clunu urcit presnou radu vertexu, ktera je v urovni vody, protoze ma clun jinak situovanou sit. Co tedy s tim? Mam taky pouzit booleanovske operace?

:oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 08, 2006 9:01 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
myslím, že k tomu není důvod ....

...pomoci cut atd... si připrav n místě člunu pořebné množství vertexů na té hladině ....vymaž nepotřebné face a posuň vertexy tak, aby kopírovali tvar loďky ....zbere ti to asi tolik času jako opravování sítě po booleans... zvlášť pokud se ta hladina vlní...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz