Pochodeň hoří a oheň vytváří světlo. to znamená, že buď tam na to musíš rovnou nasimulovat oheň (což je složitější varianta) a nebo pak, až bude hotové 3D tam na to osadit pomocí trackingu (během compositingu) obrázek nebo video ohně (záleží, jestli bude výsledkem fotka nebo video). Osobně bych využil point llight (v nastavení "Lamp" změnit ze "Spot" na "Point") a umístil mírně nad vrchní části pochodně. Vršek pochodně (s tím materiálem, kde je smíchaný diffuse a transparent) dej bez materiálu nebo tam nastav material BG s černou barvou (v položce surface v panelu vpravo v nastavení materiálu dej namísto "None" "Background") Možná se ptáš, proč ten vršek černý. Protože když se podíváš na fotky pochodní, tak to co hoří je vždycky černé a kolem toho je plamen
No a na to pak po renderu 3D osaď ten plamen (fotku/video) snad jsem poradil. Klidně se ptej, kdyby jsi něco nepochopil nebo to nešlo