Právě je úte lis 26, 2024 6:55 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vrstevnice mapy do meshe
PříspěvekNapsal: sob říj 20, 2012 4:08 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Ahoj
Tak jsem po dloooouhe dobe tady se zajimaou otazkou. Potreboval bych vedet, jestli se da podle modelu vrstevnic udelat model presnejiho terenu, tedy ze edge budou sikme vuci svahu a budou presneji kopirovat teren a silnici. Jako bych pres to hodil latku co prevede vrstevnice zpet do normalniho terenu, ktery je v 3d modelu hmoty vice pouzitelny nez vrstevnice, ktere na skole pouzivame spise na model z polystyrenu/kartonu..
http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/30/30484.jpg
http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/30/30483.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrstevnice mapy do meshe
PříspěvekNapsal: sob říj 20, 2012 7:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
No neviem....keby som bol na tvojom mieste, fakt by som asiu nasimuloval latku ktoru by som nechal spadnut zhora, alebo este by som skusel na mesh pouzit zopar krat "relax",tusim looptools obsahuju relax funkciu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrstevnice mapy do meshe
PříspěvekNapsal: ned říj 21, 2012 12:08 am 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
A proč nepoužiješ obyčejný Bridge? Osobně doporučuji ten, který je součástí Loop Tools od Crouche.

jinak na BA je tomu věnován celý thread a jsou tam ještě další zajmavý metody:
http://blenderartists.org/forum/showthr ... m-contours


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrstevnice mapy do meshe
PříspěvekNapsal: úte říj 23, 2012 9:19 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Podle mě nejjednodušší a nejrychlejší způsob jak to udělat by bylo z apoužití BSurface addonu. Ten je teď už zdarma a myslím že je standardní součástí Blenderu. Koukni na tohle videjko kde je vše vysvětleno: http://vimeo.com/26339130
V principu použiješ křivky pro okopírování vrstevnic a potom jen zvolíš kolik loopu mezi nimi a po jejich obvodu chceš mít. Je to super nástroj a stojí za trochu času na naučení :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz