Právě je pát lis 22, 2024 9:11 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Textúra vlasov
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 3:00 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Zdravím

Chcel by som v Blenderi vyrenderovať textúru vlasov, ktorú by som potom použil na 3D model. Nepoznáte niekto nejaký dobrý postup na to ako ju spraviť pomocou častíc? Pokúšal som sa o to ale nie sú na nej takmer nijake rozdiely v dĺžke vlasov a nevyzerá to dobre.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Textúra vlasov
PříspěvekNapsal: úte úno 14, 2012 3:31 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Docela dobrej způsob je použít fototexturu, tu namapovat na emiter a přiřadit ji jako color texturu materiálu particlů s UV mapováním. Jednou jsem to zkoušel a nebylo to špatný. Potom se ještě používá vertikální blend textura kterou nastavíš jako alpha a mapuješ na "strand/particle" v materiálu si zapneš transparency a alphu dáš na nula. Vytváří to vlastně takový to zakončení vlasů kde jde vlas do špičky a zprůhledňuje se.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz