Tenhle projekt uz ma pres pet tisic registrovanych dobrovolniku.Nedalo mi to a chtel jsem vyzkouset, jak to doopravdy funguje. Pokud chcete pomoci s renderovanim, musite se nejdrive
zaregistrovat , stahnout BOINC manazer, prihlasit se skrz nej na renderfarm.fi, pridat si novy projekt (vse je na strankach popsano) a pokud je k dispozici nejaka prace, manazer se o renderovani sam postara.
Pokud si chcete neco vyrenderovat (zatim pouze animace), musite byt rovnez zaregistrovani. Uploadovat praci lze jak primo z blenderu, kdyz si prepnete renderer na renderfarm.fi a po vyplneni prihlasovacich udaju muzete praci nahrat, tak primo ze stranek uploadovanim celeho blend souboru.
Vyzkousel jsem si vyrenderovat jednu starsi animaci. nejprve mi zadost asi 3x zamitly, protoze renderovani alokovalo vice jak 4GB pameti, ale po par optimalizacich mi praci prijali. Jestli jsem mel nebo nemel zrovna stesti na dobrovolniky z jedne animace asi nezjistim a fakt, ze se zaroven renderovaly 4 projekty taky nepomohla k vetsimu zrychleni.
Statistika ale mluvi jasne:
Render time 1 hours 42 min 45 sec (Real time)
(7 hours 49 min 14 sec CPU time)
Average frame time 20 sec (Real time)
(1 min 35 sec CPU time)
Nez renderovani akceptovali, uplynula cca hodina, vysledna animace se stahovala asi 10 min.
Suma sumarum jsem animaci mel behem necelych 3 hodin, namisto cca 8 hodin.
Ovsem dalsi projekt, ktery tam bezel vychazel jeste mnohem lepe:
Render time 3 hours 40 min 24 sec (Real time)
(2 days 0 hours 11 min 11 sec CPU time)
Average frame time 1 min 15 sec (Real time)
(16 min 31 sec CPU time)
Na velke projekty nemuzu jinak nez doporucit..
a dalsi projekt s jeste vetsim zrychlenim:
Render time 3 hours 2 min 18 sec (Real time)
(7 days 0 hours 34 min 48 sec CPU time)
Average frame time 27 sec (Real time)
(25 min 36 sec CPU time)