Zdravím vás přátelé, mám velký problém.
Mám scénu kde mi pluje lod napříč mořem.Kamera ji obleta z prava. Loď byla sestavena z dílů které jsem k sobě pouze připarentoval.
Pustil jsem animaci a když se kamera dostala dost blízko k palubě pro čluny vidím jak se mi nástavba na palubě hýbe tam a zpátky dopředu dozadu a dokonce i do stran. ihned jsem animaci zastavil a zkontroloval zda nema ta nástavba omylem přiřazenou skrytou hodnotu Location nebo Rotation. NE nic nema ani jednu z nich. jedine co ma je parent k trupu lodi. ale k trupu je připarentovano spostu částí lodě a ani jedna z nich se nehýbě sama od sebe.Další zajimavost je že když jedu postupně animaci frame po framu šipkou do prava nástavba se pohybuje ale!!! jakmile jedu po zpatku tudíž šipkou do leva , je vše v normalu.Divné. Poradil jsem se a dal jsem palubu a nastavbu do jednoho meshe. A výsledek?? Tak ted se mi pro zmenu hybe celá paluba :D Tak jsem se rozhodl dát celou lod do Meshe krom kormidla na záď a záchranných člunů s jeřáby(Ponevadž je chci použít pro scénu spouštení člunů).Tak paluby už mi neskáčou SUPER!!!! pouštím zkušební render ..........
Když se kamera opět přiblížila k lodi dost blízko že jsem detailně viděl čluny ,vidím zase chybu jak hrom. Čluny s jeřáby mi hadejte co?? Skáčou sem a tam :( Už opravdu nevím co stím může být. Prosííím poraďte mi .
Přikládám Render obrázky pro ukazku Jumpingu a také Blend soubor abyste se na to mohli podívat osobně.
Uploaded with
ImageShack.usUploaded with
ImageShack.usPS. Prosím nechci kritiku modelingu ale pouze zjistit proč mi dělá animace tu neplechu. Díky
http://www.edisk.cz/stahni/73981/RMS_TI ... .78MB.htmlZde to mužete vidět.
http://www.youtube.com/watch?v=lfaw0uYwNyI