Právě je sob lis 23, 2024 9:00 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: stř bře 24, 2010 4:34 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Je mozne v internale dosiahnut toho aby halo efekt vo svetle neprechadzal vsetkymi objektami? Aby ho bolo proste vidiet len tam kde ma?

Tak neviem preco ale mam niekedy pocit ze blender zacne sam od seba robit nieco blbo a az ked ho vypnem zapnem tak to ide normalne. V pripade presne toho problemu na ktory som sa pytal hore to tak bolo. Nevykresloval mi halo spravne ani stin. Vypol som ho zapol a uz to slo ok. :(

teraz mam ale iny problem. Halo uz nejde cez veci krizom ale ak pouzijem shadow u SPOT Buffer tak tien mam vykresleny ako nahle ale prepnem na RAY SHADOW tak uz tam tien nieje. Nechapem preco? Neviete preco?


Přílohy:
Halo-Buffer.jpg
Halo-Buffer.jpg [ 34.55 KiB | Zobrazeno 1369 krát ]
Halo-Ray.jpg
Halo-Ray.jpg [ 31.7 KiB | Zobrazeno 1369 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 10:52 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Tak co? Nikto mi nepomoze? preco v jednom je stin a v druhom nie? :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 11:37 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
a co tam dat dve svetla?? jedno na stiny a jedno na halo :wink: a pokud ti jde o to jak vyresit to prostupovani toho halo efektu tak to by melo jit poladit prez render nodes :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 11:41 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
tamto s halo som uz vyriesil. teraz mi len nejde do hlavy preco nevykresluje tiene ak len zmenim z BUF SHADOW na RAY SHADOW, nevies?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 1:04 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
nemáš vypnutý shadowbuffer u materiálov? nebude chyba v SSS, ktoré s shadow buffrom nepocita?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 1:09 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
SSS nemam zapnute a shadowbuffer zapnute mam. Tiene tam mam ak pouzijem buffer shadow u nastavenia svetla. Ale ak prepnem iba jedno jedine tlacitko RAY SHADOW u svetla tak tam tien uz nieje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 2:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
myslím tlačítko shadowbuff u materiálu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 2:18 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
maaaaaaaaaaaaam, myslim to iste, inak by som asi tiene nemal v tom prvom pripade.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 4:18 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Nemáš vypnuté Shadow u terénu a nebo Traceable u sloupu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 5:29 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Zvyš počet samplů pro Halo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 7:45 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Siso píše:
SSS nemam zapnute a shadowbuffer zapnute mam. Tiene tam mam ak pouzijem buffer shadow u nastavenia svetla. Ale ak prepnem iba jedno jedine tlacitko RAY SHADOW u svetla tak tam tien uz nieje.

V renderu buttons (F10) máš možná vypnutý Ray- tracing (tlačítko Ray).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 10:04 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
pošli .blend soubor, protože na mých testech to funguje OK...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: HALO vo svetle
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 10:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Genom píše:
pošli .blend soubor, protože na mých testech to funguje OK...


Ja som uz ten blend vymazal. :) Ale napada ma ze to asi bude problem s AO. Ze ono v podstate ten tien tam je ale je tak slaby ze ho nevidno. Takze by asi stacilo znizit reflexi material na ktorom sa ma tien zobrazit a bude to ok. :)

Diky ale za pomoc.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz