zgerbiak píše:
V hrách sa požíva tangent.
Inak na tých obrázkoch nevidím niečo zle.
-tangent se pouziva pokud normal mapu generujes z obrazku
-object je normal mapa (vetsinou mnohem kvalitnejsi a taky tezsi na vyrobu) udelana z high-poly modelu
object je nakonec ve hre krapanek rychlejsi, protoze se nemusi pocitat tangenty pro facy (ktere jsou potreba aby tangent normal mapa spravne fungovala -> blender si je pocita sam)
tangent space normal mapa se pouziva ve hrach takrka na vsechno, protoze je lehka na vygenerovani (je na to plugin do gimpu a PS)
na zbytecek modelu, ktere chces mit prevelice kvalitni a u kterych neni tak dulezita souhra s texturou se pouziva object space normal mapa.. predevsim to jsou charaktery, zbrane v FPS, obleceni/zbroje, skaly a modely, co maji ve vysledku vypadat slozite
PS: na vzkriseni toho tutorialu se stale pracuje