Nejvetsi problem je v tom, ze ve hre pouzivas nespocet ochcavek abys dosahl pekneho obrazku, zatimco pri renderovani ti procesor mnohdy pocita i narocne blbosti jako jsou presne odrazy svetla + i jednotlive fotony (jak ted ukazuje psychotron)
Procesor renderuje nejpresnejc a muze udelat vpodstate vsechno, i to, na co v PC neni primarne urceny. Vetsinou vsak podava velmi mrzky vykon.
Taky proto se dnes zacinaji prehazovat prace, ktere drive mel na starosti procesor, na grafickou kartu.. ted me akorat napada fyzika a z casti AI, ale je toho vic. Taky musi rozdavat praci mezi pamet, graf. kartu, sitovou kartu, zvuk. kartu a sebe sama (procesor).. coz vetsinou neni prilis jednoduche.
Mam takovy pocit, ze pokud by jsi mel spoustu procesoru tak si na nich muzes spustit klidne hru.. avsak nevim, jak by si procesor poradil s ukony grafickych karet.. ale ponevadz na to jde dost brute force zpusobem, tak patrne ano
btw: me se zda crysis graficky mnohem vyspelejsi nez cod4