No, Tvůj .blend se jaksi nekoná, takže se do něj nepodívám. Ale posílám, jak jsem to vyřešil já, jestli je to ono.
Prostě jsem načetl obrázek do textury a zaškrtl
Use Alpha a u obrázku
Premul. Pak jsem nastavil
Alpha u materiálu na nulu a namapoval texturu do kanálů
Color i
Alpha s Blending Modem
Mix.
Taby má taky pravdu. Druhé řešení je převést tu texturu do formátu bez alfy (třeba do JPEGu) a průhlednost převést do druhého, černobílého obrázku (místa bez průhlednosti budou bíle, úplně průhledná naopak černě) - myslím, že v GIMPu i Photoshopu se to dělá stejně - dá se černé pozadí, průhlednost toho PNGčka se převede do výběru (ve Photoshopu je to
Výběr -> Načíst výběr a
kanál: průhlednost dané vrstvy, v GIMPu je to myslím funkce
Alfa do výběru) a výběr se vyplní bílou barvou (o lepším postupu nevím). Pak se barevná textura namapuje na
Color a černobílá na
Alpha.
taby píše:
Tak to je něco špatně, protože jsem použil tvůj soubor a vše bylo po dosazeníjiných textur ok.
1. použij texturu s koncovkou *.jpg a ne *.png (nebude tam alfa)
2. pro transparenstnost použij texturu, kde bude přídomek "trans".
Pokud toto nebude fungovat, tak už nevím, ale tak jsem to dělal v tom tvém souboru já a vše bylo v poho.