Právě je pát lis 01, 2024 4:35 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Změna tvaru při animaci
PříspěvekNapsal: čtv kvě 24, 2007 4:04 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Koumám nad tím, jak v animaci změnit tvar objektu. Prakticky jde na příklad o to, jak dosáhnout barevné stopy od štětce - štětec kreslí a mě se objevuje barevná stopa.
Nemáte s tím zkušenosti? Hledám a nenacházím. :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 24, 2007 4:45 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Nerozumim, co konkretne potrebujes. Relative/absolute vertex key? :roll:


Naposledy upravil Pitris dne čtv kvě 24, 2007 8:39 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 24, 2007 7:53 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
S tou změnou tvaru to taky moc nechápu, ale pokud ti jde o vytvoření stopy za štětcem, tak by to mohlo být něco podobného, jako v tomhle stařičkém tutoriálu od B@rta:
http://www.blendernation.com/tutorials/ ... ugh-steel/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 24, 2007 8:23 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No s tou změnou tvaru jsem myslel to, aby něco postupně "rostlo" do finální podoby, ale ten "stařičký" tutorial vypadá nadějně :wink:
Vyzkouším ho a uvidím. Každopádně děkuji. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 25, 2007 6:40 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Písanie sa dá pekne vyriešiť časticami - nechá sa im nulová rýchlosť a ony ostávajú tam, kde vznikli. Keď sa hýbe objekt, vytvoria čiaru.

"Rast" do tvaru som riešil svojho času tak, že som naparentoval obdĺžnik na krivku a animoval som jeho veľkosť v jednej osi. Pravda, musel som ho po dĺžke subdividovať.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 25, 2007 7:09 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
A nebo puzit modifikaror build. Ale to je ozazka co tim taby myslel. To je tak vagne polozeny dotaz, ze ani nevim, co se mu nedari, natoz pak, co by chtel udelat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 25, 2007 7:23 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, jde o to, že dělám intro k videu a chtěl bych tam udělat pár věcí, které by se měly malovat (kreslit) od čistého papíru až po finální obrázek, jako když vezmeš tužku nebo štětec.
V mém případě se jedná o lineární kresbu, tak částice fungují, ale při něčem složitějším by šel i ten modifikátor při troše vůle. 8) :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 25, 2007 7:51 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Tak prave ted, jak jsi problem popsal, mi prijde zajimava varianta od pedu. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 25, 2007 9:32 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
jo, to jsem si taky říkal. :wink:
Ale to je též, jak jsem to pochopil, spíš pro linie, ale pokud bych chtěl dělat plochy (např. list stromu), tak by ten build byl asi lepší a v kombinaci s blurem asi v poho. 8)
Ale musel bych si to vyzkoušet, protože tento modifikátor jsem ještě nepoužíval. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 25, 2007 10:14 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Vybarveni by mozna slo taky pres ty castice, pokud by to melo byt z nejakeho sikovne zvoleneho pohledu (nebo idealne ve 2D). Bylo by treba zvolit nejaky rozptyl castic at je ten stetec sirsi a pak to premaskovat nejakymm obektem aby byly ostre hrany, mozna by to slo i pres fields. Aplikovat by se to dalo pri nejhorsim pres animovanou texturu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz