Takže, známe se už dlouho a přiznám se, že kdybych odpověď na mojí otázku pár hodin hledal jistě bych jí našel
. Ale, vim, že je tu spousta zkušených (s velkým Z) blenderistů, kteří mi určitě rádi poradí, usměrní. Problém je jednoduchý (jako každá otázka, za to odpověď je složitá). Mám objekt, ten se pohybuje
a mění svojí síť (RVK). Já ho potřebuju několikrát zkopírovat, nejlépe tak, abych mohl i po zkopírování všechny objekty naráz upravovat (ale tuhle funkci bych i oželel). Problém spočívá v tom, že počet objektů chci mít opravdu velký (stovky), a tak by se asi nejlépe hodilo zkopírování podle nějakého jiného objektu (třeba mřížky z plane). Problém, který jsem v takových situacích obvykle řešil byl ten, že jakmile jsem uložil pozici objektu, nemohl jsem ho zkopírovat a posunout jinam, protože on měl na určitém políčku danou pozici, takže mi "odskočil" zpět. Potřeboval bych jednoduše aby se pozice objektu počítala od jeho pozice na začátku (to jsem řešil právě RVK, ale to zdaleka není ideální). Doufám, že se tenhle problém vyřeší právě zkopírováním na mřížku, ale tady si nejsem jistý jak to udělat
. Odpověď na tuhle otázku sama o sobě je jednoduchá, ale zajímalo by mě, jak byste takovou situaci řešili (jak jí řešíte) vy. Díky.