Právě je pát lis 01, 2024 2:23 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Oheň
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 7:07 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř srp 23, 2006 8:26 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Olomouc
Oheň, asi dost zapeklitá otázka. Zajímalo by mě, jak moc reálný jde oheň udělat pomocí Blenderu. Je i jiný způsob než pomocí particles ? Dejte mi když tak pls link na nějakej tutorial, nebo nastavení particles. 8) Předem dík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 7:47 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
No oheň jde s těma particlama co zatím blender má velice špatně...chce to hooodně experimentovat...
Mě se z blenderu podařilo zatím dostat jen tohle...viz link http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=4366&start=15

Nový patch na particle ještě nemám až tak ošahanej,ale teoreticky v tom jdou udělat celkem slušný výsledky...obzvlášť díky podpoře particlů v IPO editoru...

Ono taky hodně záleží jakej typ ohně potřebuješ...ale vesměs na oheň bude potřeba více emitorů a dobré textůry...

Btw: Ještě by tu mohl být způsob udělat oheň přez animované textury,ale to jsem nikdy nezkoušel...

Ještě link na jeden stařičkej tutoriál na oheň přez particle od Tola,z kterýho jsem se oheň učil...základy jsou pořád stejný...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 9:02 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Na BlenderNation sem viděl krásný příklad plamene bez použití particlů. Je to i s .blend souborem.
http://www.blendernation.com/2006/11/15/non-particle-candle-flame-resource/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 9:33 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř srp 23, 2006 8:26 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Olomouc
Potřeboval bych spíš tutorial na otevřenej oheň (třeba louč nebo tak)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 10:48 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Aha...promiň...jsem zapoměl ten link poslat...
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/bl_ohen1.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 11:25 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř srp 23, 2006 8:26 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Olomouc
Čím se dá nastavit rychlost particlů a plynulost jejich mizení (aby to jako jenom nebliklo a nezmizelo) ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 11:39 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Rychlost - v paletce Particle Moution -> Normal
Životnost se nastavuje v paletce Particles -> Life


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 08, 2007 8:50 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Je to sice starsi kousek, ale nazvy tlacitek jsou shodne i dnes (dnes je particles zalozka rozdelena na 2)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 08, 2007 10:41 am 
Offline
..
..

Registrován: stř srp 23, 2006 8:26 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Olomouc
Tenhle oheň umím, ptal jsem se, jestli nejde udělat reálnější :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 08, 2007 11:06 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Pyro píše:
Tenhle oheň umím, ptal jsem se, jestli nejde udělat reálnější :)

Nejde o ohen, ale o to, ze ses ptal na zakladni veci ohledne particles. Tak jsem chtel pomoci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 08, 2007 3:23 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
tak na co nejrealnejsi budes muset pouzit animovanou texturu, zatim se nikomu proste nepovedlo udelat hodne realny ohen pomoci particles, je to moc tezke, ale az se povede tak to bude bomba ponevadz se s tim mnohem lip pracuje..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 08, 2007 5:00 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř srp 23, 2006 8:26 pm
Příspěvky: 49
Bydliště: Olomouc
Díky za pomoc, snad už něco vymyslím 8)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz