Právě je pát lis 01, 2024 2:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rozdeleni PLANE
PříspěvekNapsal: ned bře 04, 2007 9:46 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 08, 2006 7:52 pm
Příspěvky: 42
Cau, jak mam rozdelit plane na 4 trojuhelniky,aby byl uprostred vertex? kdyz oznacim protejsi vertexy a dam F pak to rozdelim a udelam to same na protlehle,tak udelam vertex a je to udelane,ale nevezme to plochu toho ctverce. nevite jak na to?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdeleni PLANE
PříspěvekNapsal: ned bře 04, 2007 9:52 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
James_007 píše:
Cau, jak mam rozdelit plane na 4 trojuhelniky,aby byl uprostred vertex? kdyz oznacim protejsi vertexy a dam F pak to rozdelim a udelam to same na protlehle,tak udelam vertex a je to udelane,ale nevezme to plochu toho ctverce. nevite jak na to?

Napada me to takle. Mas plane extrudujes face dovnitr (celkem jedno jak) a pak das merge a Ad centr.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 04, 2007 9:54 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
- extruduj
- dej scale toho extrudu na 0
- odstran duplicitni vertexy
- a smazej puvodni plochu

edit: Devroo, byl jsi rychlejsi :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 04, 2007 11:39 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
už to jde i jinak ... plane dáš do editačního režimu, zapneš snap režim ( podkovový magnet ) a budeš řezat (Shift + K) ...klikneš poprve vedle rohu planu, pak stiskni CTRL a nástroj se sám přichytí k vertexu ... se stisknutým CTRL přejedeš k protějšímu rohu, klik a dokončíš klikem mimo plane a následný enter ... totéž uděláš pro druhou dvojici vertexů ....

je to v tomto případě zdlouhavější, ale pokud budeš řezat složitější mesh ... :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 04, 2007 11:46 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Jeste me napadlo loop subdivine (Ctrl R)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2007 7:37 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Alebo ctrl T zmení plane na dva trojuholníky. Potom vybrať diagonálu a W subdivide.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2007 1:53 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 08, 2006 7:52 pm
Příspěvky: 42
Diky vsem za rady. Udelal sem to pomoci ctrl a T a pak rozdelil. diky moc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2007 2:29 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
to je pro blender typické ... něco jde udělat tisícem způsobů a něco neuděláte, i kdyby jste se pokrájeli ::D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz