Právě je pát lis 01, 2024 2:26 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zrcadlení
PříspěvekNapsal: pon úno 26, 2007 12:56 am 
Offline
..
..

Registrován: pon led 15, 2007 12:30 am
Příspěvky: 34
Dělám takovou potvůrku a potřeboval bych zkopírovat a zrcadlově obrátit druhou půlku těla tak aby do sebe pasovali. Určitě to neni nic složitýho, ale jaksi na to nemůžu přijít. Díky za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 26, 2007 7:30 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Pokud to dobře chápu, tak v edit modu použij klávesu M a pak už jen vybrat z nabídky.
Případně, pokud potřebuješ stále na té jedné polovině pracovat, tak můžeš použít modifikátor "Mirror". :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 26, 2007 10:16 am 
Offline
..
..

Registrován: pon led 15, 2007 12:30 am
Příspěvky: 34
To je přesně ono, díky moc. Teda klobouk dolu těm co znají všechny ty funkce v blenderu. Doufám, že jednou v blenderu nebudu tak tápat jako nyní :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 26, 2007 10:27 am 
Offline
..
..

Registrován: pon led 15, 2007 12:30 am
Příspěvky: 34
Ještě jsem se chtěl zeptat jestli používání toho modifikátoru mirroru doporučujete. Mě to přijde na tvorbu postav výborný, jen teda nevim jak se ta druhá půlka texturuje když nechci aby byli obě strany stejně otexturovaný. Napadá mě jen UV mapování.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 26, 2007 10:30 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
jen poznamka:
klasicka kopie je zkratkou Shift+D
a presne napojeni uzes docilit treba tim, ze kurzor umists presne na hranu prvi poloviny. Udelas kopii a klavesou M si vyberes osu. Pokud jsi byl presny pri zrcadlovem otoceni a vertexy polovin se ti kryji tak pro nasledne spojeni polovin si pod klavesou W vyber "Remove Doubles"

Mirror v Modifiers je prijemna volba hlavne pokud jeste hodlas model symetricky upravovat (upravy se automaticky prenasi i na druhou polovinu)

(Jinak v dobach pred modifiers se pouzivala klavesova zkratka Alt+D pro vytvoreni synchronni editovatelne kopie. V tomto pripade je zrcadlove otoceni pod Ctrl+M+1,2,3 pro danou oasu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 26, 2007 11:20 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Modifikátor sa dá nakoniec Apply kovat a potom sa aj druha strana zmeni na skutocnu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 26, 2007 12:03 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon led 15, 2007 12:30 am
Příspěvky: 34
Aha díky, s modifikatorem dělám poprvé


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz