Právě je sob lis 30, 2024 3:48 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zafarbenie unwrapovaných facov
PříspěvekNapsal: ned srp 13, 2006 4:49 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Nedajú sa nejako zafarbiť unwrapované facy, aby sa v nich ľahšie orientovalo počas kreslenia?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 13, 2006 7:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Myslis neco jako Save UV Face Layout v UV/image editoru (je pod UVs)?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 13, 2006 8:39 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
6xx píše:
Myslis neco jako Save UV Face Layout v UV/image editoru (je pod UVs)?

Nie, ja poznam tú voľbu - vyexportuje UV kordináty do obrázka, pričom pozadie je biele, edge sú čierne a UV vertexy sú červené... Potom a pri kreslení v tom nedá veľmi dobre orientovať lebo všetky facy sú biele, ja myslím niečo ako toto:

http://grafika.sk/mods/clanek_image.php ... bimg&id=32


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 14, 2006 9:25 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
o něčem takovém nevím, ale dá se bez toho obejít .... prostě si vybarvi ten obrázek orientačně podle potřeby několika tahy a pak to načti do blenderu ... stačí minutka a efekt je podobný ...

mám puštěné oba programy, když to v 2D uložím, dám v blenderu reload a hned vidím aktuální stav :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 16, 2006 1:42 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Našiel som presne to čom som potreboval, tu je postup:

1. Unwrapujete objekt v UV/Image editore.
2. Vo v 3D okne vo face select móde vyberiete všetky facy a v UV/Image editore pridate novy obrazok (Image>New).
3. V 3D okne vojdite do texture paint módu a kreslite na facy rôznymi farbami. Obrázok ktorý ste vytvorili v UV/Image editore sa zafarbí, podľa toho ako kreslíte.
4. Uložíte UV súradnice do obrázka a taktiež ulozte obrázok s vyfarbenými facami.
5. V 2D grafickom editore načítajte obrázky ako vrstvy a máte výbornú referenciu na ktorú môžete kreslit a viete kde ste akú časť meshu unwrapovali.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 07, 2006 10:50 am 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 03, 2006 4:12 pm
Příspěvky: 50
Na domacej blenderovskej stranke je v tomto clanku
http://www.blender3d.org/cms/UV-editor_ ... 222.0.html
pouzivany zaujimavy obrazok pri UV mapovani, taka ocislovana farebna sachovnica

Da sa to niekde v blenderi zapnut ? Alebo mozno niekde takyto obrazok stiahnut z netu ?

Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 07, 2006 11:07 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Ethee: podobná image mapa se dá otevřít v uv editor Image-New a tam nějaký uv grid, teďka nemám po ruce Blender tak přesně z hlavy nevím...

nebo google
http://images.google.cz/images?svnum=10 ... &q=uv+test


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 07, 2006 12:43 pm 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 03, 2006 4:12 pm
Příspěvky: 50
Vdaka, ano je to tam - UV test grid.

Google som samozrejme skusal :) ale tvoje klucove slova su vhodnejsie ;)

Este podotazka pre skusenejsich: Vy taketo testovacie obrazce nepouzivate ? Alebo odkial ich beriete ? Vyrabate si ich sami ? V akom programe ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 07, 2006 1:53 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Ja osobne si vystacim s tim co je v Blenderu (kdyz pripravuju uv tak si na tehle texture priblizne kontroluju proporce a taky jestli mi textura neujizdi, nebo neni skosena).
Jak to mam rozvrzene tak exportuju pres Save UV-face Layout a jdu texturovat...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz