Právě je pát lis 01, 2024 12:31 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak udělat, aby žárovka svítila
PříspěvekNapsal: ned říj 22, 2006 7:57 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 22, 2006 8:42 am
Příspěvky: 13
Situace je taková, že mám model průhledné žárovky a když do ní umístím světlo, tak ho prostě neprosvítí. Jak udělat, aby světlo přes žárovku prošlo a vypadalo to, že opravdu žárovka svítí?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 22, 2006 8:06 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Zapni v materialoch TraShadows ;)
Ja to zapinam uz na kazdom preventivne :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 22, 2006 8:32 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 22, 2006 8:42 am
Příspěvky: 13
Tak TraShadows jsem zapl, ale vše je při starém - vůbec nic se nezměnilo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2006 7:13 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Trashadows je dobré na to, aby boli pekné tiene. Keď má svetlo prechádzať cez sklo, potrebuje ZTransp, alebo RayTransp a A->0.
Keď je žiarovka v miestnosti, alebo pri stene, je dobré použiť radiosity na stene spolu s emit na vlákne.

A ešte trochu halo efektu okolo vlákna.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2006 2:44 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 22, 2006 8:42 am
Příspěvky: 13
Nevím co je špatně, ale i když zapínám na žárovce RayTransp i ZTransp tak světlo pořád ze žárovky nevychází. Ještě jedna věc - já mám žárovku pouze jako úplně jednoduchý mesh, žádné detaily uvnitř - žádné vlákno. Jen chci, aby bylo vidět, že žárovka jasně svítí a vytvářela stíny na stole.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2006 3:00 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Aha, ja som myslel, že svetlo vzniká vnútri na vlákne. Transpy sú na to, aby bolo sklo priehľadné

Tak to bude treba dať halo na celú žiarovku, ale aj tak nebude svetlo vychádzať - treba k tomu dať aj Lamp.

Aby vytvárala tiene, musí byť v materiály Lampy zaškrtnutý Shadow. Buď BuffShadow (je myslím len pri Spote), alebo Ray Shadow - vtedy musí byť Ray aj v renderi.

Alebo ako som písal emit a radiosity.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2006 5:42 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 22, 2006 8:42 am
Příspěvky: 13
Tak jsem to nakonec udělal jen pomocí halo na žárovku.
Můj výtvor si můžete prohlédnout zde:
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?p=37266#37266


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 27, 2006 8:05 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Inak na:

http://www.psicosonic.net

je krásny 3D model žiarovky na free stiahnutie (práve nesvieti, ale to sa dá zariadiť).

Je to však .max


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz