zdravim,
prechadzam tento tutorial:
http://www.telusplanet.net/public/kugye ... exmesh.htm
a pri jeho konci som narazil na problem s NURBS krivkami.
Vytvara sa tam zapalna snura tak, za najskor je vytvorena priestorova krivka, po nej je pomocou Dupliframes rozmiestnenych 250 NURBS kruznic a tie su nasledne spojene (CTRL+J) do jedneho objektu a potiahnute plochou, ktora sa neskor zkonvertuje na mesh.
Az po to rozmiesnenie je to OK, ale ked kruznice z-join-ujem, tak sa vsetky zlepia do jednej roviny a nezachovaju svoje rozmiestnenie pozdlz krivky. Vie mi niekto poradit v com je chyba ?
Skusal som aj len jednotlivo pridat NURBS circle a v edit mode do toho isteho objektu pridat dalsiu. Slo to, ale museli lezat v jednej rovine. Teda dal sa kreslit bicykel, ale nie valec. Ako nabrat tu vysku ?
Este dodam, ze mohol to byt aj priestorovy utvar, ale jednotliva krivka (tvoriaca prierez objektu) musela byt rovinna a jej rovina prechadzat cez zaciatok objektu (ten fialovy bod). Takze vznikal akysi vejar, ale valec s rovnobeznymi podstavami nie.
Ked som v Curve and Surface zapol 3D, tak uz to slo rozmiestnit po vyske, ale ani teraz som to nedokazal potiahnut plochou. Ma s tym niekto skusenost ?
Dik.