Právě je pát lis 01, 2024 10:25 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Natočenie textúry
PříspěvekNapsal: pát srp 18, 2006 6:19 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Už sa tu písalo o natočení textúry na objekt. Že sa má urobiť druhý objekt, ten rotovať, atď...

Zistil som však, že je to zbytočná komplikácia. Mesh treba natočiť v EDIT móde, aby na ňom textúra sedela a dať ORCO mapovanie. To je všetko.

(Obyčajne je to veľmi jednoduché, lebo textúru chceme mať rovnobežnú s niektorou osou.).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 18, 2006 10:01 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
No pokud nechceš animovat rotaci textury, tak toto je jistá možnost, sice mi nepřijde jako moc dobrá. I z důvodu že nemůžeš ovlivňovat velikost textury jenom rotaci a musím pracovat přímo z objektem.

Ještě k doplnění tvého postupu, pokud by jste chtěli mít texturu narotováno v původní pozici aplikujte na objekt fci Apply size and rotation Ctrl+Alt+A .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 21, 2006 7:09 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Isteže – mapovanie „Object“ je výborná vec a keď som sa o nej dozvedel, hneď ma napadlo, ako to využiť. Ale na vrabce sa nechodí s kanónom a v scéne je väčšina vecí, ktorým sa textúra neanimuje, len ju potrebujeme mať natiahnutú istým smerom.

Načo si zbytočne pridávať prácu a znepriehľadniť veci?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 21, 2006 9:58 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
pedu píše:
Isteže – mapovanie „Object“ je výborná vec a keď som sa o nej dozvedel, hneď ma napadlo, ako to využiť. Ale na vrabce sa nechodí s kanónom a v scéne je väčšina vecí, ktorým sa textúra neanimuje, len ju potrebujeme mať natiahnutú istým smerom.

Načo si zbytočne pridávať prácu a znepriehľadniť veci?

Jednou jsem delal model terenu , kde jsou videt jednotlive "vrstvy sedimentu". Pochopitelne ty pruhy v materialech maji jen 45st. Predstava, ze bych otacel celou krajinou jen proto, abych "namapoval" spravne material mi prijde hodne podivna. Empty objekt to vsak zaridil velmi elegantne. :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz