Právě je pát lis 01, 2024 10:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kosti Normalove
PříspěvekNapsal: sob srp 05, 2006 7:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Prosím nevíte někdo jek udělat aby armatura mněla různě orientované kosti. Jeto nezbytné kůly rotaci.

Mohl bych to lepit s Ä


Přílohy:
hend.jpg
hend.jpg [ 61.89 KiB | Zobrazeno 587 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 05, 2006 8:00 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Pro lepší pochopení vlevo dvÄ› armatury ale po spojení vpravo se rotace kostí zmÄ›ní. Tím je možnost tvorby po Ä


Přílohy:
hend2.jpg
hend2.jpg [ 26.21 KiB | Zobrazeno 581 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 05, 2006 8:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Mam to v edit mode to konecne funguje pod N se daji nastavit souradnice v cetne parametru roll cos je ono. Ale stejne se mi to nezda musi to jit nejak lepe nes pojedne kost. No nic zatim to upravim takto. :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz