Právě je pát lis 01, 2024 8:32 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Deformace meshe
PříspěvekNapsal: úte led 31, 2006 8:32 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 06, 2005 10:09 pm
Příspěvky: 166
Mám jeden dotaz: nevím jak mám udělat zdeformovanou krychli....prostze aby nebyli steny rovný ale pokřivený atd....jiste víte co myslím. VCineme to jde, ale v blenderu sem to jeste nejak nezaregistroval. Je an to nejaká zkratka??? :roll: pls díky nechce se mi moc párat s rozhazování vertexu a jeste ktomu tak aby to melo nejakej "nehranatej"tvar! :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 31, 2006 8:37 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
jina moznost nez zahustit vertexy neni, treba pomoci w-subdivide nebo nozem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 31, 2006 8:37 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
W > subdivide multi fractal... na kolko vrstev vertexou sa easte prida > stupen zvrasnenia.... aspon myslim :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 31, 2006 9:03 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 31, 2005 6:53 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prostějovsko
zgerbiak píše:
W > subdivide multi fractal... na kolko vrstev vertexou sa easte prida > stupen zvrasnenia.... aspon myslim :wink:

souhlasím tohle sem udělal s velkýma číslama (teda eště než sem přišel sem => dokáď sem toho eště moc neuměl (což trvá dodnes :mad: )) asi desetkrát a jak ten render krásně dlouho trval :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 01, 2006 9:48 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 06, 2005 10:09 pm
Příspěvky: 166
OK díky kluci taky me to mohlo napadnot že je to nekde v tom...ostatní sem skousel ale jak je tam subvide....to se mi moc nelíbilo :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2006 8:41 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 31, 2005 2:57 pm
Příspěvky: 45
Asi bys chtÄ›l nejprve subdivide, pak to zdeformovat a setsmooth, případnÄ› jeÅ¡tÄ› subsurf. Pomalé to je proto, že pÅ™eháníš poÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2006 12:37 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 06, 2005 10:09 pm
Příspěvky: 166
TO bylo na mě??? já vím co to je subsurf a co to je set smooth atd....jenom sem nevedel konkrétní blbost.....subdivide multi fractal.....tot vše :!: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz