Právě je pát lis 01, 2024 8:23 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: jak vytvořit peří
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2006 2:17 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 11, 2005 4:13 pm
Příspěvky: 79
Bydliště: Č. Budějovice
Na obrázku je sova, u které chci vytvořit peří. Zkoušel jsem to pomocí efektu Particles sova spíše vypadala ze srstí než s peřím. Na padlo mě taky že bych použil texturu,ale nevím kde nějakou texturu peří najdu. Jedná se o Sovu Sněžnou. Chci tedy poprosit jestli někdo neví jak na to a nebo jestli někdo neví o nějaké té textuře. Děkuji


Přílohy:
sova.jpg
sova.jpg [ 24.86 KiB | Zobrazeno 589 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2006 2:33 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Ahoj, chtěl jsem se zeptat proč jsi jestli je tento thread opravdu zařazen správně, jeho název mi evokuje představu o dotazu v sekci Blender obecně. Buď trochu pozměň název, aby bylo jasné že se nejedná jenom o dotaz ale o rozpracovaný projekt, nebo pokud budeš mít zájem přesunu tento thread do Blender obecně.

Co se týče peři nejspiše bych na to šel skrz texturu a mírně přes částice které by udělaly mírné chmýři kolem textury. Popravdě se pro mě spíše jedná o teoretickou představu, protože s peřím praktické zkušenosti nemám, takže mě ber s rezervou. Jinak též záleží jak moc ta sova bude detailní ve finální scéně, na okolní atmosféře a nasvícení.

G_Taurus


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2006 2:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Napadá mě jedině udělat model a texturu pírka a přes dupliverts to na kopírovat na model. Přes normální texturu by to asi nevypadalo moc realisticky.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2006 2:46 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Možnost s dupliverts mě samozřejmě taky napadla, ale vyladit je takovým způsobem aby to vypadalo dobře no nevím nevím.
Vím že se na elysiu určitě válí jeden tutorial o modelování jednoho pírka, ale to mělo toliko vertexů, že představa o celém modelu pokrytém pírky mi přijde téměř šílená.

Já jsem to bral z mého posledního pokusu o modelování ptáčka, který v dané scéně vypadal přijatelně i jenom s texturou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2006 3:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
mě napadá akorát tak plane s texturou peří (a alphamapou) a to pak skrz dupliverts dat na to...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz