D@vi$ píše:
Abych nezakládal další thread:
Nějak nemůžu přijít na to, jak deformovat particly křivkou a jak je ovlivňovat větrem atp. + animovat
Zajímalo by mě, jak udělat, aby třeba tráva rostla jenom v určité textuře (třeba clouds) a vůbec něco o ovliňování particlů texturou.
1) Deformovani krivkou - vytvor si krivku, a jak je vedle particlu tab "Fields and Deflection", tak tam ty krivce nastav typ Curve Guide a dal u ni muzes nastavovat i jiny vlastnosti jako napr maximalni a minimalni vzdalenost atd.
2) Deformovani vetrem atp. - vloz si do sceny objekt empty, kteremu v zalozce "Fields and Deflection" (viz vyse
) nastav jeden z typu - Spherical (bude pritahovat particly k objektu empty), Wind ("vitr"), nebo Vortex (taky pritahuje particly ke stredu, ale po spirale)
3) Particly jenom na urcite texture - u particlu mas tlacitko TexEmit a volbu kanalu textury, textura v tom kanalu bude ovlivnovat, kde budou particly