Právě je pát lis 01, 2024 6:35 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2005 9:44 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
pokud by jsi ty dve hrany mezi nimi chces udelat v pruseciku vertex sekal nastrojem loopcut Ctrl+R nebo knifem K tak by tam ten vertex byl. Ani nevim jak jsi takhle prekrizeny vertex udelal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2005 9:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
asi by to slo udelat tak, ze bys kazdou z tech hran subivideoval a pak presunul ty vertexy zhruba pres sebe. A potom je spojil pomoci Merge nebo Remove doubles ....... ale urcite bude nejaky elegantnejsi reseni


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2005 10:58 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
asi nejlepsi moznost je smazat ty loopedges pres X-Edge Loop v Blenderu 2.40 a nasekat je znova pres loopcut Ctrl+R. Proste mas spatne navrzenou sit na to aby jsi tam vytvoril vertex, je lepsi pri navrhu pocitat s tim ze tam ten vertex bude to dosahnes loopcutem.

Jak uz jsem rekl, vubec nevim jak jsi toho dosahl ze to mas tak prekryte.Takze se tezko radi, protoze si tu sit nemohu osahat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 08, 2005 11:03 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
No hlavně nechápu proč nevezměš plane a normálně ho neextruduješ... ale to asi závisí na tom kvůli čemu tuhle síť děláš...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 10, 2005 5:41 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Celkom chapem problem ktory mas a moze sa ti to stat castejsie. Dalsou moznostou je (podla mna celkom dobrou) vymazat tie prostredne edges: X->only Edges, potom si klikni na jeden z tych vertexov a extruduj ich po osi(napr.x) do tej polohy do akej chces, a nakoniec vytvor facy tam kde potrebujes "F".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 31, 2005 7:13 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 31, 2005 6:53 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prostějovsko
Vyberes jednu z edges a normalne ji subdividnes. pak vyberes jeden z krajních vertexu te druhe hrany, das "N" zapamatujes si jednu hodnotu(z obrazku neni jasny kterou => budes muset zkouset). vyberes ten novej bod, das "N" a prepises jednu z hodnot tim co sis zapamatoval(samozrejme pokud sis pamatoval x tak x, pokud y tak y...). vykonas totez pro druhou primku a pak tam pomoci rem doubles nechas jenom jeden. tohle by ti melo dat naprosto presny vysledek.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz