Právě je pát lis 01, 2024 4:36 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: jak spojit meshe ?
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 6:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 01, 2004 4:45 pm
Příspěvky: 225
Bydliště: Příbram
help, jak spojit jednu polovinu modelu z druhou (zkopírovaná a zrcadlově otočená). furt je vidět ve spojení mezera nebo nějaké přerušení :cry:.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 6:29 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
Spojit proti sobÄ› dva vertexy a zmáÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 6:30 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Najprv spoj modeli do jedneho. Oznac obe a stlac ctrl + j. Potom oznac vertexi ktore chces spojit a v editacnom okne ( F9 ) mas tlacidlo Rem doubles ( ono ti spoji vertexi a vedla mas nastavenie na aku dialku to bude posobit ). :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 6:32 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
Slange píše:
Najprv spoj modeli do jedneho. Oznac obe a stlac ctrl + j. Potom oznac vertexi ktore chces spojit a v editacnom okne ( F9 ) mas tlacidlo Rem doubles ( ono ti spoji vertexi a vedla mas nastavenie na aku dialku to bude posobit ). :D


Nebo tak... já myslel že už to má spojený... do jednoho objektu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 6:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
nebo dobry je taky oznacit 2 vertexi, dat "w"merge-merge at center, vysledek je, ze se spoji dohromady, vznikne jeden vertex uprostred dvou (nebo i vice oznacenych) funkce merge at cursor spoji vertsxi v miste, kde mas cursor, jak proste, ze :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 6:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 01, 2004 4:45 pm
Příspěvky: 225
Bydliště: Příbram
rem doubles sem zkoušel, ale vždycky se ve spojeni vytvoří jakoby mezera, zvlášť když dám subsurf (viz obr.). to "f"až vnejhoršim případě :)


Přílohy:
s.jpg
s.jpg [ 35.54 KiB | Zobrazeno 518 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 6:45 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
nebo taky moznost oznac pulku modelu dej [e] jako extrudovani [esc] a [m] jako mirror na druhou stranu...potom uz jenom prepocitej normaly s vsemi oznacenymi vertexy [ctrl+n].
Teda tohle pouzivam ja :) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 6:46 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
A mas vymazany facy na miste svu? pokud ne, tak je smaz a znovu mirroruj... uz by to nemelo delat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 6:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 01, 2004 4:45 pm
Příspěvky: 225
Bydliště: Příbram
G_Taurus píše:
A mas vymazany facy na miste svu? pokud ne, tak je smaz a znovu mirroruj... uz by to nemelo delat...


aj :oops:, díkyy.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz