Právě je úte lis 26, 2024 10:26 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prohnutí pÅ™edmÄ›tu
PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2005 11:22 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 26, 2005 8:33 pm
Příspěvky: 66
zdarec, může mi nÄ›kdo pomoct, chtÄ›l sem si udÄ›lat z obyÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2005 1:20 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
zkus to udělat přes křivky.... nebo ne? jestli se pletu tak sry :D a mně pomohli... návod najdeš tady, a jestli ne tak na grafika.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2005 3:42 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
to je asi spis vec modelace, i timhle spusobem se da dosahnout kyzeneho objektu.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2005 4:08 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Způsobů je strašně moc- jednak se to dá normálně vymodelovat, třeba extrude. Nebo, a to je asi rychlejší, to zdeformovat třebapomocí CurveDeform- http://blender3d.org/cms/Curve_Deform.392.0.html

Nebo pomocí Lattice, nebo to udělat s křivek přes follow path- možností je strašně moc, je to taky věc topologie sítě, aby to vypadalo dobře:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: JO
PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2005 8:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Jo pouzij curve deform.
Prevedení deformace na Mesh. Je ctrl + shift + A drobet zaskoci ze pri stisknuti je vlasne dvakrat deformovany. Takze se musi nejdrive znicit deformator a poté dat znovu Tab editace objektu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JO
PříspěvekNapsal: čtv črc 07, 2005 9:00 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Jan Železný píše:
Jo pouzij curve deform.
Prevedení deformace na Mesh. Je ctrl + shift + A drobet zaskoci ze pri stisknuti je vlasne dvakrat deformovany. Takze se musi nejdrive znicit deformator a poté dat znovu Tab editace objektu.


Nemusíš deformátor ničit, stačí Alt+p pro zrušení parentování:)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz