Právě je úte lis 26, 2024 9:46 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2005 7:23 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
s env. mapami te neporadim, ale radu bych měl, pužij Raytraycing: v menu materials je to záložka mirror transp, tlacitko Ray mirror + posuvniky okolo(hlavně RayMir), při renderu ještě musíš mít ve scene-> render zapnuté Ray


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2005 10:06 am 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
Souhlasím s 6xx.. Ty env mapy jsou opravdu někdy nevyspitatelný.. zrovna na kouli mi to dělalo zajímavý věci.. a na hranatých objektech se to vůbec nezrcadlí pěkně..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: env mapa
PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2005 2:44 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Mně to jelo na kouli dobře, musí se taky specifikovat tvar potahovaného objektu :roll: A myslím, že na nějaké jednodušší scény je raytracing docela rozežranost 8) :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: env mapa
PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2005 3:42 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 9:06 am
Příspěvky: 145
Bydliště: Blízko Plzně
Ku8aZ píše:
Mně to jelo na kouli dobře, musí se taky specifikovat tvar potahovaného objektu :roll: A myslím, že na nějaké jednodušší scény je raytracing docela rozežranost 8) :lol:


To je otázka, vzhledem k tomu, že pri Raytracingu nastavujeÅ¡ pár Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: env mapa
PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2005 3:50 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
ahed píše:
To je otázka, vzhledem k tomu, že pri Raytracingu nastavuješ pár čudlíků a přin EnvMapách musíš dávat bůhvíco a ještě Empty a do vrstev...


Empty objekt sa uz pouzivat nemusi.
A je to o hooodne rychlejsie. Ale ak mas v scene 100 objektov, tak je jednouchsie zapnut raytracer ako nastavit enviroment mapu na kazdy z nich. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: env mapa
PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2005 8:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Slange píše:
ahed píše:
Ale ak mas v scene 100 objektov, tak je jednouchsie zapnut raytracer ako nastavit enviroment mapu na kazdy z nich. :wink:
Na nastavovanim env map na vic objektů mám hrozný :? :huh: :onfire: :onfire: zkušenosti. Hodněkrát se mi totiž stalo že se navšechny objekty nevim proč použila stejná enviroment mapa a tak všechny měly stejnej odlesk


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz