blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
"Židenický kostel Brno" http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8777 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | G_Taurus [ pon čer 17, 2013 8:29 am ] |
Předmět příspěvku: | "Židenický kostel Brno" |
tak začínám nový projekt G_T |
Autor: | slajfka [ pon čer 17, 2013 12:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
Martine no nevím, zda je ideální čas - to snad bude lépe v zimě až opadá listí. Kolem dokola je totiž hodně stromů a keřů. Jinak, je to jenom jeden ze tří, a všechny jsou významné (min. z hlediska arichtektury 30 let.) |
Autor: | G_Taurus [ pon čer 17, 2013 12:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
slajfka píše: Martine no nevím, zda je ideální čas - to snad bude lépe v zimě až opadá listí. Kolem dokola je totiž hodně stromů a keřů. Jinak, je to jenom jeden ze tří, a všechny jsou významné (min. z hlediska arichtektury 30 let.) slajfka:právě ty stromky a keře chci taky zpracovat i část za kostelem, už mám vybraný pohled tento hodlám modelovat komplet celý enviroment i s budovy na boku přes silnici kostela G_T p.s.:vím, že to padá perspektivou je to zdeformovaný |
Autor: | Apolokrieg [ pon čer 17, 2013 4:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
Dneska ve světě frčí mešity.... zamysli se nad tím |
Autor: | Still-Alive [ pon čer 17, 2013 4:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
Autor: | G_Taurus [ pon čer 17, 2013 5:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
Apolokrieg píše: Dneska ve světě frčí mešity.... zamysli se nad tím Ty se zamysli nad tvím konstruktivním příspěvkem... Nikdo ti neříká, že si takovou tu mešitu nemůžeš udělat... G_T |
Autor: | Jergon [ pon čer 17, 2013 11:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
Apolokrieg píše: Dneska ve světě frčí mešity.... zamysli se nad tím A právě proto se my všichni pravověrní musíme spojit a bránit křesťanství! |
Autor: | G_Taurus [ pon čer 24, 2013 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
ujasnění kompozice koule jsou místo stromů a nasvícení... proporce nejsou finální G_T |
Autor: | Marek [ pon čer 24, 2013 7:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
Jeden tip: Když děláš architekturu, je dobrý použít tzv. architektonickou projekci (perspektivu). Taky se jí říká dvojúběžníková. V podstatě jde o to, že kamera musí být natočená vodorovně a kompozici upravuješ pouze lens-shiftem... Těším se na progress |
Autor: | G_Taurus [ pon čer 24, 2013 7:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
Marek:jsem nevěděl, že to ve Vrayi jde taky díky za tip i tam v příštím progresu to bude opraveno G_T no nic dost bylo psaní jdu s tím hnout .-) |
Autor: | Marek [ pon čer 24, 2013 8:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
ty používáš Vray? v kombinaci s blenderem? jsem myslel, že je to cycles... |
Autor: | G_Taurus [ pon čer 24, 2013 8:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
Marek:Cycles by mi asi těch 5 mil poly jenom s florou nezkouslo... jo delší dobu používám VRay integrovaného do Blenderu G_T |
Autor: | Marek [ pon čer 24, 2013 9:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
no kdybys v cycles renderoval přes CPU, tak by to mělo zvládnout podobnej počet poly jako Vray, nebo se pletu? ale chápu, že vray je rychlejší než cycles přes procesor. Asi budu muset někdy otestovat ten vray addon do blenderu :) |
Autor: | G_Taurus [ pon čer 24, 2013 9:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
Marek:jo možná zvládne, ale jak "rychle" mě to stačilo renderovat přes CPU v Cycles jednoduchou scénu tohle bylo vyrenderované za 2min ve Vray 10 mil poly instancované flory :) G_T |
Autor: | Still-Alive [ pon čer 24, 2013 10:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "Židenický kostel Brno" |
Imho by Blender i s Cycles přes GPU "spadnul" Ale nemám to otestované... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |