blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Škoda 706 rto-k http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8637 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | noob [ sob črc 07, 2012 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
Podle mě moc zahuštěné, ty screenshoty toho moc neřikaj, převážně je vidět jen předek a nebo se na díváme z obrovské dálky, screeny vnitřku žádné až na ten jeden. Těžko posoudit. Pneumatika je celkem pěkná ale zároveň bude pěkně náročná a na autobuse by jich mělo být nejspíš aspoň 8. Kde je kloub? |
Autor: | Paul 68 Rageous [ sob črc 07, 2012 9:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
Tak v prvom rade ak chches nejaky model predat,musis ho vyborne prezentovat, teda nejaky shot z "outdooroveho" prostredia (staci len prisposobit svetlo) pekne namaterialovat a pekne vyrenderovat, ako noob vravel moc husty mesh, skor by si to mal dimenzovat pre subd... Snaz sa mat co najviac obr (renderov aj wires)a nastav pozadie na farbu "fefefe" pre prvy (thumbnail) obrazok Keby ze sa ho teraz snazis predat, nepredas, ani za 5 dolacov, kebyze spravis pekne ciste rendery tak kludne aj 80-100 dolacov a mozno aj viac(btw neviem ako vyzera original ale ak je to velmi poddobne originalu a ak spravis dobre textury, tak kludne tych 100-120, ak sa to moc na orig nepodoba, viac ako 30-40 by som nedaval) Cosik som na ts predal ak chches napis mi spravu, poradim ti este nejake veci ak budes chhciet |
Autor: | Jergon [ sob črc 07, 2012 9:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
No, neumím si představit, že bych se takhle babral se vzorkem na pneumatice, když ve finále na obrázku bude nejvýš vidět, jestli tam je nebo není - to samozřejmě není výtka, spíš závist... Poly mi tam taky přijde zbytečně moc, takovýhle celkem jednoduchý tvar kasle by 4.level subsurfu dal i s mnohem menším množstvím. Ale to je můj názor a já nemám zkušenosti. Líbí se mi to, cenu tipovat nebudu, bo o takových věcech nevím už vůbec nic... |
Autor: | Mr. Smooth [ ned črc 08, 2012 9:50 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
Paul 68 Rageous: Samozřejmě se tam pokusím dát lepší rendery než tady tyhle. Originálu jsem se to snažil přizpůsobit co nejvíce, ale určitě nějaké drobné nepřesnosti tam budou, protože Mr. Smooth zatím není perfect man, ikdyž se o to pořád snaží. Ale na druhou stranu jsem se snažil o čistotu sítě a především nic neošidit, z čehož mi prostě vyšla takhle hustá síť (aby všechny výřezy a detaily na sebe navazovaly), ale kdyžtak ti potom teda ještě napíšu. Díky. noob: Ne 8, ale 6. Je pravda, že možná pro nějakou komplexní vizualizaci jsou ty high detail pneu zbytečné, ale tak třeba je dám ještě ke stažení zvlášť zadarmo či za symbolickou cenu, aby nepřišly v niveč. Jinak kloub zatím není nikde, ale udělat harmoniku, to bude otázka pár minut. Víc se s kloubem asi dělat nebudu (jestli máš na mysli nějaké čepy, prostě technologii, která ani není vidět), možná ještě točnu a madla v rámci interiéru. Jinak interiér, to ještě přemýšlím, jestli ho mám nějak komplexně dělat, nebo postačí např. jen ty siluety sedadel pro cestující, aby to prostě nevypadalo prázdně, takže zatím by nebylo ani čeho dělat screeny, proto jen kabina řidiče. Ale díky. Jergon: K té přehuštěné síti, jak už jsem psal, asi to vyšlo z toho, že prostě nechci nic ošidit, samozřejmě ten základní tvar kastle je jednoduchý a sám o sobě by šel udělat mnohem úsporněji. Ale vem si třeba tu chladicí mřížku vpředu, ten kruhový výřez by šel udělat taky z míň vertexů s tím, že by ty příčky mřížky prostě na ten obvod nenavazovaly a jen tak bych je tam nastrkal, ale jak jsem dával detailní pohled na chladicí mřižku, tak ty příčky navazují na obvod, obvod by měl do jisté míry navazovat na kastli a kdyby kastle byla víc low-poly, tak by to ani udělat nešlo. To samé výřezy na světla, blinkry, loopy, které jimi procházejí, musí být chtě nechtě blízko u sebe a pokud chci zachovat nějakou kontinuitu, musím udělat hustě i celý zbytek i s ohledem na další věci. Mně spíš přijde, že když sleduju cizí modely třeba z Maxe, Cinemy, tak že to tam lidi mají zahuštěný ještě mnohem víc. ikdyž teda samozřejmě nevím, jestli to je vymodelovaný nebo to tam lidi postují s nějakým aplikovaným subsurfem či jak se to v těch komerčních softech jmenuje. Nebo tyhle komerční softy poskytují lepší nástroje k čistému vedení husté sítě než blender. Každopádně díky. |
Autor: | noob [ ned črc 08, 2012 2:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
Mr. Smooth píše: noob: Ne 8, ale 6. Autobusy mají vždycky vzadu 4 kola Ostatně můžeš to vidět i na spoustě náklaďáků nad 3,5t |
Autor: | Mr. Smooth [ ned črc 08, 2012 7:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
Já jsem vůl, už to chápu, ty myslíš ty zdvojené pneu. |
Autor: | Mr. Smooth [ sob črc 14, 2012 10:07 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
hrátky s cycles: Jinak díky za tyhle matroše: http://blender-spirit.cz/Wiki/Materi%C3 ... AF_(Cycles) |
Autor: | Jergon [ sob črc 14, 2012 4:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
Zkus to ohodit nějakým prachem a špínou - tyhle vyštafírované blenderistické materiály jsou krásné na pohled, ale dost sterilní... Rozhodně tedy bych to udělal aspoň s pneumatikami. Když se podíváš na jakékoli auto, které nestojí celý život v milionářově výloze jako ozdoba, tak nikdy nemá pláště jednobarevné a vypulírované. Jsou na nich většinou všelijaké světlejší šedivé fleky, jak se guma obrušuje a špiní... |
Autor: | Jergon [ ned črc 15, 2012 2:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
Jasně, já teda netuším, jak to chceš pojmout, jestli realisticky jako ten jediný prototyp, nebo ve stylu "jak by to vypadalo, kdyby to normálně jezdilo" Každopádně pneu, které se lesknou a mají jednolitou barvu, vypadají jako hračka - a není potřeba moc, stačí nějaká interní textura s trochu světlejším šedým odstínem... Skvrny na pláštích nemají většinou žádný řád, podle kterého by se tvořily. |
Autor: | Mr. Smooth [ pon črc 16, 2012 6:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
Skvrny na pláštích nemají většinou žádný řád, podle kterého by se tvořily. No právě, obávám se, že bych tomu nějaký řád nechtěně dodal a vypadalo by to nepřirozeně. Ale jinak účelem bylo to dát na turbosquid, což jsem právě učinil, a ať si to podle svého účelu vypulíruje někdo jiný. Mně osobně už z toho pomalu začínalo hrabat a v rámci zachování psychické pohody už se musím vrhnou na něco jiného, abych zase celé léto nestrávil u jednoho projektu. |
Autor: | Jergon [ úte črc 17, 2012 8:25 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
No, když jsme u toho, taky teď dělám auto, tak můžu ukázat, jak jsem ty pláště pořešil já. Nebude to bez chyb, je to můj první auťák, a ani jsem to nijak zvlášť neladil, ale je tam zhruba vidět, co mám na mysli. A je to určitě o kousek přirozenější než jednobarevná čistota... |
Autor: | Mr. Smooth [ úte črc 17, 2012 11:13 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
Tak vypadá to určitě líp. Jen bych možná hnidopišsky podotkl, že ty světlejší fleky jsou možná až moc široké. Možná bych u pneumatiky čekal spíš nějaké protáhlejší tenčí šrámy, jak se např. při neopatrném parkování odírá pneumatika o obrubník. Ale možná potom taky něco zkusím, ale minimálně tak čtrnáct dní si dám od tohoto oddych. |
Autor: | noob [ úte črc 17, 2012 5:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 706 rto-k |
Když už si teda říkal že to dáš na turbosquid, no už si to tam dal pro tenhle účel je zbytečný je špinit... Spíš podle mě je lepší je tam dát jako nový protože ty musíš prezentovat to jak jsou vymodelovaný a ne nějakou špínu na nich. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |