Paul 68 Rageous: Samozřejmě se tam pokusím dát lepší rendery než tady tyhle. Originálu jsem se to snažil přizpůsobit co nejvíce, ale určitě nějaké drobné nepřesnosti tam budou, protože Mr. Smooth zatím není perfect man, ikdyž se o to pořád snaží.
Ale na druhou stranu jsem se snažil o čistotu sítě a především nic neošidit, z čehož mi prostě vyšla takhle hustá síť (aby všechny výřezy a detaily na sebe navazovaly), ale kdyžtak ti potom teda ještě napíšu. Díky.
noob: Ne 8, ale 6.
Je pravda, že možná pro nějakou komplexní vizualizaci jsou ty high detail pneu zbytečné, ale tak třeba je dám ještě ke stažení zvlášť zadarmo či za symbolickou cenu, aby nepřišly v niveč.
Jinak kloub zatím není nikde, ale udělat harmoniku, to bude otázka pár minut. Víc se s kloubem asi dělat nebudu (jestli máš na mysli nějaké čepy, prostě technologii, která ani není vidět), možná ještě točnu a madla v rámci interiéru.
Jinak interiér, to ještě přemýšlím, jestli ho mám nějak komplexně dělat, nebo postačí např. jen ty siluety sedadel pro cestující, aby to prostě nevypadalo prázdně, takže zatím by nebylo ani čeho dělat screeny, proto jen kabina řidiče. Ale díky.
Jergon: K té přehuštěné síti, jak už jsem psal, asi to vyšlo z toho, že prostě nechci nic ošidit, samozřejmě ten základní tvar kastle je jednoduchý a sám o sobě by šel udělat mnohem úsporněji. Ale vem si třeba tu chladicí mřížku vpředu, ten kruhový výřez by šel udělat taky z míň vertexů s tím, že by ty příčky mřížky prostě na ten obvod nenavazovaly a jen tak bych je tam nastrkal, ale jak jsem dával detailní pohled na chladicí mřižku, tak ty příčky navazují na obvod, obvod by měl do jisté míry navazovat na kastli a kdyby kastle byla víc low-poly, tak by to ani udělat nešlo. To samé výřezy na světla, blinkry, loopy, které jimi procházejí, musí být chtě nechtě blízko u sebe a pokud chci zachovat nějakou kontinuitu, musím udělat hustě i celý zbytek i s ohledem na další věci.
Mně spíš přijde, že když sleduju cizí modely třeba z Maxe, Cinemy, tak že to tam lidi mají zahuštěný ještě mnohem víc. ikdyž teda samozřejmě nevím, jestli to je vymodelovaný nebo to tam lidi postují s nějakým aplikovaným subsurfem či jak se to v těch komerčních softech jmenuje. Nebo tyhle komerční softy poskytují lepší nástroje k čistému vedení husté sítě než blender. Každopádně díky.