blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Apolova - tvorba http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8520 |
Stránka 7 z 8 |
Autor: | AD [ pát zář 21, 2012 11:17 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Apolokrieg píše: Tak další krok. udělal jsem nějaké úpravy na základě Tvých rad. Pořád to ale vypadá jako "Lego" nebo hra z roku 2000. Tak jako je základem dobré textury špinění, tak základ dobrého modelu je v deformacích ... nemůže to být všechno perfektní a stejné ... sloupy můžeš namnožit, ale pak každý edituj zvlášť a udělej s ním něco, co ty druhé nemají ..jiný průměr, zakřivení na povrchu, odchylku v délce, přetvaruj zakřivení vrcholu atd... a stejně musíš přistupovat ke všemu ve scéně...nemůže to vypadat jako přesný obrobek ...třeba ta hromada dokonale stejných prken ... ...to je důvod, proč to vypadá uměle ... |
Autor: | Apolokrieg [ sob zář 22, 2012 9:53 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
další pokrok, ale koukám, že drezínu budu muset ještě poupravit |
Autor: | Filippriec [ pon zář 24, 2012 1:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Ja by som tie stlpy dal stredu obrazka. |
Autor: | Still-Alive [ pon zář 24, 2012 1:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
No já bych něčím vypodložil koleje... takhle by daleko nedojel :) |
Autor: | Apolokrieg [ ned zář 30, 2012 8:08 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Vzhledem k tomu, že jsem se dostal do slepé větve (obrázek má tisíce chyb, tak jsem se rozhodl ukočit pokračování). Něco jsem ještě dodělal a zde je finální podoba. lepší to už nebude. Oznámkoval bych se 3- (to jen proto, že jsem takovou věc (model krajiny) dělal poprvé) |
Autor: | Apolokrieg [ pon říj 01, 2012 5:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Zkouším proniknout do Blenderu 2.6X, tak jsem si vytvořil při té příležitosti takovou jednoduchou věc.Doteď jsem pracoval a asi i nadále budu v 2.49. Nevíte jak zacentrovat kurzor v 2.6X, nemohu na to zaboha přijít. V Blenderu 2.49 zmáčknu C a je to. Tu už fakt nevím jak vystředovat na místo kde něco dělám. Dík |
Autor: | G_Taurus [ pon říj 01, 2012 5:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Apolokrieg:Ctrl+Num. |
Autor: | smrq [ pát říj 05, 2012 11:44 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Ctrl + Num ale necentruje, nebo ano? ja myslel, ze to dela obraceny pohled prislusneho cisla. Ctrl + 1 je pohled zezadu, Ctrl + 7 je pohled zespodu... to Apolokrieg: ja bych doporucoval v uzivatelskem nastaveni na karte Interface zakliknout Zoom to mouse position. tim si vzdy prizoomujes tam, kam potrebujes. od doby, co mam tuhle funkci aktivovanou, uz vycentrovani na objekt nepotrebuju. :) (ale je fakt, ze taky by me zajimalo, cim se to dnes dela.) EDIT: aha. taurus myslel Ctrl + Num , (carka na numericke). to centruje na kurzor. |
Autor: | Apolokrieg [ čtv čer 20, 2013 9:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
V rámci tématu náboženských fanatiků jsem si vytvořil po delší době něco takového do tématu, no a taky, abych nezapomněl jak se s tím Blenderem pracuje. Ten obrázek snad ještě předělám do jiné scény (podle času) |
Autor: | X_H_N [ sob čer 22, 2013 9:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Dlažba mi příjde že bude krapek upscale Nasvětlení je dost zlé používáš oblohu? a určitě by si měl zapracovat na trávníku dnes už textura nestačí |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned čer 23, 2013 1:41 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
suhlasim, velkost textur, kamera, velksot modelu posobi ze to ma v reale asi 20cm na vysku....pride mi to ako zbuchane za 20 minut |
Autor: | Jergon [ ned čer 23, 2013 8:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Jj, je to fakt, vypadá to jako nějaký malý modýlek... Může za to hlavně ne moc vhodný úhel záběru a velké rozměry věcí, které by měly být mnohem drobnější. Asi bych to zabral spíš jako že z podhledu, aby vyniklo, že to má být větší budova. Nevidím nikde žádné dveře, takže to asi mají být jen nějaká boží muka, ale i tak by to mělo být vysoké aspoň jako dospělý člověk. Texturu trávy (přiznám, že zatím jsem taky ještě líný trávu modelovat...) bych podstatně zmenšil, stejně tak i velikost dláždění, obrubníků a krytiny na střeše. Jinak, neznám všechny kostely a kapličky, ale neměly by stěny mít aspoň trošku zdobnější barvu - i když třeba vybledlou a odprýskanou? Takhle to připomíná betonový vojenský bunkr... |
Autor: | Apolokrieg [ čtv čer 27, 2013 9:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Trochu jsem to poupravil, ještě na tom zapracuji. |
Autor: | smrq [ stř črc 10, 2013 8:13 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Na travniku jeste makni. Asi jsi jel podle nejakeho tutorialu, mrkni se jeste na nejaky, kde se resi ohnuti stebel travy - tobe vsechny trci vzhuru k nebi. A taky by nemusely ty stebla byt jak na zastrizenem travniku, vsechna je mas stejne velka. Proste tomu dodej krapet chaos a neorganizovanost, neni to prece vojenska prehlidka. Ke zvolene fotce na pozadi se nehodi tohle nasvetleni. Ty tam mas hrozne tmave a ostre stiny, pritom (jak napovida fotka) slunce by asi jiz svitit nemelo. A kaplicky a bozi muka byvaji spis stihle stavby. Ty z toho mas poradne bachraty hranolek. |
Autor: | X_H_N [ stř črc 10, 2013 3:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Co se travy tyce vypada to ze pouzivas vlasy podle me je lepsi udelat trs meshem a rozdistribuovat to pres particle |
Stránka 7 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |