blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Paul 68 Rageous WIP
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8302
Stránka 312

Autor:  Paul 68 Rageous [ čtv úno 09, 2012 11:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

wir ukazem zajtra, ale dost sa za neho hambim :oops: a bude to len na vlastne nebezpecie :lol:

Autor:  Paul 68 Rageous [ sob úno 11, 2012 12:26 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

No tak tu je finalny hi_poly mesh, bez textur bez materialov, kritika vítaná ;)
V celku
http://i.imgur.com/ZGOWJ.jpg
http://i.imgur.com/xi6k1.jpg
http://i.imgur.com/IHGTH.jpg
Detaily:
http://i.imgur.com/BqUzQ.jpg
http://i.imgur.com/avBqr.jpg
http://i.imgur.com/vX4mh.jpg

Chcel som dat aj wiry, ale viem to iba jednou metodou a to prekryt mesh druhym meshom trocha ho nascaleovat a zapnut mu aby sa zobrazovali iba wiry ale to sa mi ako moc elegantne nezda, neni nejaky iny sposob?

Autor:  Alimansan [ sob úno 11, 2012 12:36 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

tohle na to používám já. Je to šikovná pomůcka.
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?239505-setup-a-wire-render

Autor:  Paul 68 Rageous [ sob úno 11, 2012 12:58 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

funguje to aj pre 2.49b?

Autor:  Alimansan [ sob úno 11, 2012 9:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

Tak to nevím. Řekl bych že to ale bude pro verzi 2.5x a vyšší.

Autor:  Paul 68 Rageous [ sob úno 11, 2012 10:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

Kaslem na to, spravil som to klasicky...ale ako som pisal hambim sa za ne :oops:
http://i.imgur.com/fayTH.jpg
http://i.imgur.com/Ou5jZ.jpg
http://imgur.com/AlCrH
http://i.imgur.com/QkWym.jpg

Autor:  Alimansan [ sob úno 11, 2012 11:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

Ono ten addon to dělá dost podobně, jen přes materiály. A ten materiál, který je typu wire má nastavený Z-offset. Takže princi v podstatě stejný.
Model a všechny detaily na něm se mi velmi líbí. Nejsem odborník na topologii a sám jsem moc prací ještě neudělal, ale myslím si že na tvém modelu je hodně trojúhelníků a celkově topologie modelu je taková, že kdybys chtěl případně udělat nějaké změny nebo přidat nějaký detail, tak by ti to stávající stav sítě modelu moc nedovoloval. Pokud ale je toto finální verze a trojúhelníky ti nezpůsobují nějaké problémy ve stínování se zapnutým subsurfem, tak je to dostačující.
Model jako takový se mi velmi líbí. Pěkná práce.

Autor:  Racek [ sob úno 11, 2012 11:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

A co drážky v laufu? Budou? :-)

Autor:  Paul 68 Rageous [ sob úno 11, 2012 11:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

Alimansan píše:
myslím si že na tvém modelu je hodně trojúhelníků a celkově topologie modelu je taková, že kdybys chtěl případně udělat nějaké změny nebo přidat nějaký detail, tak by ti to stávající stav sítě modelu moc nedovoloval. Pokud ale je toto finální verze a trojúhelníky ti nezpůsobují nějaké problémy ve stínování se zapnutým subsurfem, tak je to dostačující.

Hore su obrazky so subsurfom, no model som zacinal davnejsie a nemal som ziadne skusenosti ako sa robia hard surface objekty takze topologia je v starsich castiach modelu (hlavna kostra) dost onicom, no vsetko sa to vyriesilo s pridavanim edge loopov na hrany (prip knifovanim)

Racek píše:
A co drážky v laufu? Budou? :-)


Co je to "lauf"?

Autor:  Still-Alive [ sob úno 11, 2012 11:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

hlaveň

Autor:  Marek [ sob úno 11, 2012 11:49 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

Docela hezkej model :emo17:
Je vidět, že sis s tim dal práci, ale v detailu je vidět, že ta síť není uplně v pořádku :wink:
Hlavně tam máš asi milion trojúhelníků a pak mi ta síť přijde zbytečně přehuštěná - třeba na tu hlaveň si použil kruh s odhadem 32 vertexy, ale podle mě by stačila polovina, možná i čtvrtina.
Doporučil bych ti tenhle tutorial:
http://vimeo.com/10941211
je sice na 3ds max, ale i tak je to poučné...

Marek

Autor:  Racek [ sob úno 11, 2012 7:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

viz.
Obrázek

Autor:  Paul 68 Rageous [ sob úno 11, 2012 8:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

Marek píše:
Doporučil bych ti tenhle tutorial:
http://vimeo.com/10941211
je sice na 3ds max, ale i tak je to poučné...


Jj, diki parada :emo17:

Racek píše:
A co drážky v laufu? Budou? :-)


Ak si myslel písmená, tak tu sú
http://i.imgur.com/8D8ZD.jpg
http://i.imgur.com/miWM8.jpg

Autor:  smrq [ sob úno 11, 2012 8:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

ha, ta sit je...
dabelska. :-D

ale az to otexturujes, ani to nepujde poznat. :-)

Autor:  Racek [ sob úno 11, 2012 9:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Paul 68 Rageous WIP

:D myslel jsem drážky jako drážky, které, když se dobře podíváš, uvidíš zevnitř hlavně a které ti stabilizují střelu..

obecně:
Obrázek

Stránka 312 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/