Právě je pát lis 22, 2024 10:59 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Skate
PříspěvekNapsal: stř čer 15, 2011 1:45 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 23, 2008 9:24 pm
Příspěvky: 39
Po delší době jsem začal zase něco tvořit, tak vzniklo toto:

http://img16.imageshack.us/img16/1411/cccyw.jpg

Nevěděl jsem, do jaké scény ho použít, tak jsem prostě modeloval skate.. Navíc jsem si nikdy moc nevěděl rady se světly, tak jsem pročetl několik článků a výsledek je studiový render skatu. Teď jsou na řadě textury.

Kdyby se někomu nezdálo nasvícení nebo model, rady uvítám. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: stř čer 15, 2011 2:08 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Key light zezadu, to se jen tak nevidí ještě k tomu ostrý stín a žádný gradient vzadu...u studiového prostředí záleží víc než jenom na světlech :-)

Martin S.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: stř čer 15, 2011 6:04 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 23, 2008 9:24 pm
Příspěvky: 39
Díky, ten stín mi přišel divnej až když si to napsal :-)

Key light je ve skutečnosti zepředu, jen ne moc a tak to podle stínu vypadá trochu jinak. Stín jsem upravil, už není tak ostrej, ale podle představ to asi není a gradient nevim co je, tak sem snad upravil to co sem měl.

- po x pokusech to vypadá takhle: http://img101.imageshack.us/img101/116/cccccct.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: stř čer 15, 2011 7:07 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Radim zapnuit AO, ak chces posli mi blend rad by som sa s tym pohral.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: stř čer 15, 2011 7:48 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 23, 2008 9:24 pm
Příspěvky: 39
Paul 68 Rageous píše:
Radim zapnuit AO, ak chces posli mi blend rad by som sa s tym pohral.


s AO jsem zkusil 3 pokusy a poslední se staženým key light skoro na minimum to celkem vyšlo, ale bohužel na to nemam stroj abych si hrál s osvětlením a dělal desítky renderů se zapnutým AO :emo23: Blend ti pošlu, jen si hraj. :-)

tady je render s AO http://img8.imageshack.us/img8/5977/cccccccv.jpg


Naposledy upravil f!sa dne stř čer 15, 2011 7:51 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: stř čer 15, 2011 7:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Prva chyba ktoru mas je subsurf o vyske 4. Blbosť!!! Na kolesach som aplikoval subsurf 1, nastavil som Set Smooth, a prekalkuloval normály(tie boli uplne nahovno), tá 1tka uplne staci, medzi 1 a 4 neni vidiet vobec rozdiel. Na dosku som dal subsurf 2(staci uplne). Pretoze si tam mal na vsetkom subsurf 4 asi 5 minut sa mi len otvaralo renderovacie okno, kym zacalo renderovať, pocitalo to tam nejake veci, či čo, tym sa cely rendertime natiahol aspon o 70%.
Druha vec, mal si tam jeden spotlight smerom od kamery vedený. Vymenil som za Sun lampu, co vyzera ze tento skate je vonku v ostrom svetle. Obidve hemi som odstranil(nahradilo ich AO) , to som zapol na 7 samploch a koncovy rendertime bol asi 2 minuty.


Přílohy:
skate.jpg
skate.jpg [ 37.15 KiB | Zobrazeno 1655 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: stř čer 15, 2011 9:10 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 23, 2008 9:24 pm
Příspěvky: 39
No, na ten subsurf bych nakonec taky přišel :-D ale na konci desky v tom zaobleným jsou vidět hrany, jinak díky za rady, ale tu kameru jsem měl dole naschvál aby byly vidět detaily trucků. Moh bys mi poslat zpátky blend jak si to upravil?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 8:44 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Ja som to ani nesejvoval, ale skusim to urobit odznova

http://www.uloz.to/9389129/skates-blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 9:03 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
hrany na desce taky odstrani smooth, ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 9:29 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
uz som mu to tam aj dorobil do toho blendu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 9:37 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 23, 2008 9:24 pm
Příspěvky: 39
Paul: díky, budu pokračovat dál a příště si dám na tyhle zbytečnosti pozor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 2:35 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
1. Formát v poměru 1,33 se už dávno nepoužívá zkus použít 1600x900 nebo prostě nějaký formát, který to bude zajímavější
2. Podle mě by se z toho dalo vytřískat více na studiovky používám víc světel

3.Jak píše Paul by to bylo korektní, ale i tak na sluneční světelný setup používám 2 světla + AO... ale tady se jedná o studiovku, čili key light Area ze směru by očko kamery a 2 area světla plošné z bočních stran a případně jedno světlo odražené od země a pak lepší studiové prostředí viz. tento tutor http://cg-india.com/Tutorials/V-Ray/3dsMax_tutorial_SL_01.html

snad Tě to posune dál pak je ještě otázka reflexí, ale to až s materiály

Martin S.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 4:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Co sa tyka studiovky a vobec takychto renderov, ja pouzivam Yafaray, ktory ovela rychlejsi ako blender internal, je ovela ale ovela realnejsi a zvlada taketo veci proste lepsie. A ma ovela lepsi antialiasing (mne internal robi aj pri 16AA velmi velke rozmazanie)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 7:57 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Paul 68 Rageous píše:
Co sa tyka studiovky a vobec takychto renderov, ja pouzivam Yafaray, ktory ovela rychlejsi ako blender internal, je ovela ale ovela realnejsi a zvlada taketo veci proste lepsie. A ma ovela lepsi antialiasing (mne internal robi aj pri 16AA velmi velke rozmazanie)


Však co říkáš tomu to doostřit v postprodukci? Klasika ne... jinak máš pravdu v Yafarayi docílíš lepší kvality a rychlejších renderů než v internalu, ale ten link co jsem posílal může být aplikován kdekoliv v jakémkoliv rendereru, který zvládá plošné světla. A odrazové plochy nebo odrazové plochy, které emitují světlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Skate
PříspěvekNapsal: ned čer 19, 2011 3:53 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 23, 2008 9:24 pm
Příspěvky: 39
- 1280x800 používám kvůli displayi, na final ho změním.. ale rozlišení je nejmenší problém :-)
- prostředí jsem udělal dá se říct podle toho tutoru, za něj díky.

Podle jiných tutorů na studiovky dávali jako key light Spot, takže jsem zkusil Spot i Area.

test1_Spot
test2_Area


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz