blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Forsetiho píseček http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8216 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Forseti [ čtv kvě 26, 2011 7:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Forsetiho píseček |
mno, jelikož mám v příštím roce v úmyslu spáchat v rámci bakalářky i něco s Blenderem, je čas se na to trošku rozcvičit, takže tady zakládám jedno vlákno, kde budu dávat svoje pokusy, otázky, ... První otázka tedy zní: Jak jde docílit v Blenderu 2.5 funkce Bevel, která byla ve starších verzích? (vím o modifikátoru, ale ten je mi naprd, protože potřebuju bevelnout jenom část meshe - loop, hranu, ..., a ne celý). Stačí i alternativa. |
Autor: | lokhorn [ čtv kvě 26, 2011 8:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho píseček |
Snad to bude stačit: http://www.blender3darchitect.com/2010/ ... ight-tool/ |
Autor: | Forseti [ čtv kvě 26, 2011 9:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho píseček |
no řešení to je, ale je to práce navíc, oproti 2.4x a jinak díky |
Autor: | smrq [ sob kvě 28, 2011 7:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho píseček |
och... to vazne nejde nejak jednoduseji??? imho je tento zpusob milovy krok zpet. jsem zklamany. |
Autor: | Forseti [ sob kvě 28, 2011 10:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho píseček |
myslím že na to zrobím addon až budu mít čas, podle mě by to nemělo být těžké |
Autor: | jucas [ ned kvě 29, 2011 4:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho píseček |
Ono už něco existuje (podrobně jsem netestoval): http://wiki.blender.org/index.php/Exten ... ling/Bevel |
Autor: | Forseti [ pon čer 13, 2011 12:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho píseček |
tak tedy začal jsem něco po dlouhé době (nebo poprvé ???) do soutěže, tak snad to dodělám je to tedy v hodně brzké fázi, takže ještě asi není co kritizovat, ale když už jsem založil toto vlákno tak tu musím něco dát fakt obdivuju toho borce co dělal toto: http://www.youtube.com/watch?v=FHMYdjCtefU |
Autor: | smrq [ pon čer 13, 2011 11:45 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho píseček |
Citace: Jak jde docílit v Blenderu 2.5 funkce Bevel, která byla ve starších verzích? (vím o modifikátoru, ale ten je mi naprd, protože potřebuju bevelnout jenom část meshe - loop, hranu, ..., a ne celý). Stačí i alternativa. neco jsem nasel:na panelu nastroju v menu mesh options si vyberte z roletoveho menu moznost Tag Bevel. Potom jiz stací v editacním menu oznacit pri stisknute klavese ctrl hranu, kterou chcete zkosit. (u bevelu je ale nutne mit zaskrtnute policko weight.) je to sice porad nesikovne (proti stare verzi), ale imho jiz docela ok postup. |
Autor: | G_Taurus [ pon čer 13, 2011 1:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Forsetiho píseček |
jucas píše: Ono už něco existuje (podrobně jsem netestoval): http://wiki.blender.org/index.php/Exten ... ling/Bevel Ten skript funguje dobře. Díky Martin S. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |