Právě je sob zář 24, 2022 10:06 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: pát kvě 27, 2011 10:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Zkus tohle (nalistuj až úplně dolů)
http://www.blendercookie.com/?s=modeling+a+human+head


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: sob kvě 28, 2011 9:45 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
tu hlavu ani nedodelavej a zacni znovu. sit na ni mas tak strasne spatne, ze to imho nepujde kloudne opravit.

klidne zkus ten videotutorial, co tu nadhodil yarpen. presto doporucuju si napred nastudovat teorii topologie tvare. bezvadne stranky jsou treba tady:
http://www.phungdinhdung.org/Studies_pa ... eling.shtm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: ned kvě 29, 2011 4:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Díky moc za příspěvky, pokusím se na základě toho něco kludného udělat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: stř čer 08, 2011 3:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Ještě jednou díky Yarpene, za odkaz, hlavu jsem nakonec udělal podle toho. Zatím to je první a jedniná pořádně udělaná hlava a podle toho taky vypadá. Takže jen co zase budu mít čas, vrhnu se na další. Tady je:


Přílohy:
hlava.JPG
hlava.JPG [ 48.66 KiB | Zobrazeno 2982 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: stř čer 08, 2011 5:21 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
mno...
musim te pochvalit za znacne zlepseni v topologii. ridit se tutorialem byl dobry napad.
zaroven ale nelze neupozornit na strasny nedostatek - anatomii. odkazal bych te na reference, ale imho bude stacit, pokud si k modelovani postavis k pocitaci zrcadlo a budes se divat, jak to ma byt.

zamer se hlavne na oci, na tvem modelu je to nejaky ufonek. :-)

kazdopadne jsi od minuleho pokusu usel velky kus cesty. :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: stř čer 08, 2011 5:55 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
O očích a jiných nedostatcích vím, je to částečně způsobenou, že jsem jako referenci použil taky 3D model a to taký divný. S touhle hlavou už asi nic dělat nebudu, seženu si fotku někoho a pustím se do další.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: stř čer 08, 2011 6:04 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
Jan píše:
O očích a jiných nedostatcích vím, je to částečně způsobenou, že jsem jako referenci použil taky 3D model a to taký divný. S touhle hlavou už asi nic dělat nebudu, seženu si fotku někoho a pustím se do další.


Nejlepší referenční fotky jsou na 3D.sk někdy až moc detailní fotky každého chlupu na těle...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 8:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
tak jsem udělal další "model", začal jsem včera večer, dneska před chvílí jsem ho dodělal. Je to čistě podle fantazie, v reálu by to asi neobstálo (oje, které nepohybuje předními koly a tak).
Obrázek
Obrázek
http://muzvid.wz.cz/obrazky/vuzek1.JPG
http://muzvid.wz.cz/obrazky/vuzek3.JPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 9:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Ta textura na kolesach(drevo a okolo kolies(zelezo) + ta textura ako doska su proceduralne ci mapovane?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: stř čer 15, 2011 7:28 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
dřevo je textura-obrázek dřeva, někde namapovana přes UV, někde přes to mapování, co je jako původně nastavené (Generated). Železo má procedurální texturu Clouds-ta dělá tu rez + Noise-normal mapa.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: stř čer 15, 2011 11:25 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
este by si IMHO nemal davat ten motion blur, hlavne pri takejto studiovej scene


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 6:37 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Ten motion blur je tam schválně jenom kvůli té jedné scény, je tam schválně a já jsem to tak chtěl, je to podlě mě asi nejlepší render z těch ostatních, ale klidně se ti to může nelíbit, je to věc názoru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: pon črc 11, 2011 1:41 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 22, 2010 10:54 pm
Příspěvky: 67
Bydliště: Hostivice
Ještě je IMHO špatně textura dřeva na vlastním kole - obruči. Pokud se nepletu, byla ohýbaná. Zde je ale jakoby "vyříznutá". Textura by měla tedy být zakřivená.

P.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: čtv črc 14, 2011 4:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Textura na kolech - souhlasím. Kolo je normálně ohnuté prkno, kdyby to někdo dokázal takhle vyřezat z jednoho špalku, to by byl vážně machr... :emo02: Asi bych to unwrapoval a pohrál si s tím zakřivením v 2D editoru, nebo bych na to rovnou našel nějakou vhodnou fotku. Prkna na vozíku bych možná udělal trochu víc křivá, s olezlejší texturou a tak - takhle to vypadá, jako by byla tvarovaná v moderní fabrice na nábytek a ještě nalakovaná, což mi k takovéhle kárce moc nesedí. Ad rez, tady i na kolejích - aby nebyla tak pravidelná a všudypřítomná, můžeš ji udělat pomocí textury Musgrave. Dej si ji na normální kovový materiál, dej jí rezavou barvu, revers a nastav jako šablonu (tlačitko Stenci v panelu Map To a hned vedle tlačítko Neg). Pak si na to přidej další texturu, třeba Voroného staženého do teček nebo co tam normálně dáváš, taky mu dej rezavou barvu a namapuj na Nor. Tak se ti zvlní jenom ty rezavé fleky a základní materiál ne...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nějaké modely
PříspěvekNapsal: úte črc 19, 2011 7:40 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Není třeba dělat "obruč" ze dřeva. Tu tam už má kovovou. :-D
Dřevěná kola se dělala z několika dílů spojených dohromady. Dobře je to vidět zde: http://www.123rf.com/photo_4751513_detail-of-old-wooden-wheel.html


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz