blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Stredoveká dedina http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8100 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | IronNETiQ [ úte bře 01, 2011 6:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stredoveká dedina |
Trosku som na tom popracoval no nieje to ono |
Autor: | foret [ úte bře 01, 2011 7:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stredoveká dedina |
No, musíš říct, v čem to není ono, nevím, jak si představuješ, aby vypadal výsledek. Předpokládám, ž by jsi chtl dosáhnout realističtějšího vzhledu, v tom ti určitě pomůžou dobré textury. No a zatím se můžeš podívat a lepší nasvícení, popř. zapnout ambient onclussion.... P.S. Střechu bych já osobně zatím nedělal přes particles. Dodělal bych ostatní nedostatky a toto řešil až nakonec, jinak ti to bude zpomalovat všechny rendery... |
Autor: | IronNETiQ [ úte bře 01, 2011 7:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stredoveká dedina |
Nieje to ono v tom tvare chcel by som najprv popracovať na tom no veľmi mi chýbajú referencie nikde na internete nemôžem zohnať dobré fotky. Textúry a svetlá budem riešiť na koniec samozrejme o tej streche viem len som chcel aby bolo vidieť o čo sa snažím . |
Autor: | foret [ úte bře 01, 2011 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stredoveká dedina |
tak si nějaké jednoduché obrázky načrtn i. Např. detail okna, dveří,... nevím co přesně potřebuješ... |
Autor: | smrq [ pát bře 04, 2011 11:16 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stredoveká dedina |
hned kdyz jsem cetl tvuj prvni prispevek v linii, rikal jsem si, proc nesezene poradne reference? a ejhle, o par radku niz to jiz zminujes. bohuzel bez referenci a studia skutecnych stredovekych staveb to nikdy nebude ono. zkus pohledat fotky ruznych skanzenu, tam by neco byt mohlo. zkus projit i tento odkaz, treba neco najdes: http://www.curiavitkov.cz/ a na poslednim miste jde omrknout hry. nejedna dela stavby podle realneho stredoveku. |
Autor: | noob [ pát bře 04, 2011 12:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stredoveká dedina |
Jestli máš hru zaklínač (witcher) tak tam je spousta pěknejch staveb. Nebo TES:Oblivion IV. |
Autor: | foret [ pát bře 04, 2011 10:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stredoveká dedina |
no, u prvního obrázku určitě předělej komín, to vypadá jak chladící věž od dukovan a ne jak komín chalupy. Jinak ten mlýn mi přijde tak uzkej, že bys¨se tam mlynář snad ani nevešl. A poslední věc, že pekárna/kovárna...nevím přesně co to má být mi přijde oproti ostatním hrozně styizovaná, pokud to ovšem není omylem. Je taková jakoby cartoon, oproti ostatním, které se szaží tvářit realisticky. Má hrozně malé dveře, tlustá prkna, atd... Jinak ale dobrý. Určitě pokračuj, těším se na výsledek... |
Autor: | IronNETiQ [ pát bře 04, 2011 11:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stredoveká dedina |
O tom komíne viem :D len sa mi ho už nechcelo prerábať. Je to pekáreň a tá sa mi páči zo všetkých budov najviac čiže asi upravím tak aj ostatné budovy. S tým mlynom máš pravdu neuvedomoval som si to :D |
Autor: | smrq [ pát bře 04, 2011 11:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stredoveká dedina |
k cemu to vlastne delas? protoze v uvodu linie jsem nabyl pocit, ze ti jde o realisticke pojeti. a ted pises, ze ta cartoon pekarna bude vychozi bod i pro ostatni stavby. takze me to zacalo zajimat... u mlyna (a tedy i veze kostela, ktera je ze stejneho modelu) neni chyba jen v tom, ze je uzky. je proporcne uplne cely spatne. dvere jsou na sirku cele zdi, schodiste ani zadne stroje by se tam nikdy nevesly, schazi okna, lopatky na mlynu jsou hrozne male... ale pro cartoon styl to je v poradku. jako kulisy pro animovanou pohadku si to umim predstavit. |
Autor: | IronNETiQ [ sob bře 05, 2011 10:03 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stredoveká dedina |
Pôjde to do browser hry |
Autor: | Alimansan [ ned bře 06, 2011 4:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Stredoveká dedina |
na deformaci by bylo nejjednodušší použít buď latici a nebo texturu kterou by jsi namapoval na displacement |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |