blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pokus o matte painting http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8098 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vklidu [ pon úno 28, 2011 11:17 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pokus o matte painting |
a kurnik, jeste rano sem sel vklidu pres kravak a ted todle :) |
Autor: | foret [ pon úno 28, 2011 12:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pokus o matte painting |
Autor: | smrq [ pon úno 28, 2011 9:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pokus o matte painting |
to poniceni budov je nepovedene. hlavne ten cinzak nalevo. misto, kde mu ze strechy slehaji plameny je velka slabina. takhle divne symetricky by se budova urcite neponicila. koure bych pridal. pozarnik nejsem, ale mam pocit, ze z horici budovy by stoupal mnohem dramatictejsi a hustsi dym. a te slunecne fotky je vazne skoda. to neslo blejsknout obrazek nekdy jindy? |
Autor: | foret [ pon úno 28, 2011 10:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pokus o matte painting |
no, byla to taková "hrrr" akce. Šel jsem z bazénu a dostal jsem nápad. Už delší dobu se chystám udělat něco podobnýho se školou, a toto jsem pojal jako malou přípravu, abych získal nějaké zkušenosti. Takže doufám, že má další prácee bude lepší... ;) |
Autor: | foret [ pát čer 07, 2013 9:47 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pokus o matte painting |
Pokus č.2. Konstruktivní kritika a rady na vylepšení vítány :) |
Autor: | G_Taurus [ pát čer 07, 2013 12:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pokus o matte painting |
nasvícení se mi nezdá skála napravo je korektně nasvícená oproti té poblíž, ta poblíž by měla být tmavá takový dynamický rozsah ani s foťákem nedocílíš... G_T |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |