blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
průmyslový objekt (Továrna) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=8017 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | CrocodilusCZ [ sob led 08, 2011 11:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: průmyslový objekt (Továrna) |
nemá to nějakou zvláštní perspektivu? |
Autor: | foret [ sob led 08, 2011 11:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: průmyslový objekt (Továrna) |
trochu jo, měl sem špatně nastavený lens |
Autor: | G_Taurus [ ned led 09, 2011 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: průmyslový objekt (Továrna) |
To je hrůza už jenom kamera kompozice vůbec se mi to nelíbí. Poměr stran je děs k tomu by se hodila lepší kamera než z letadla nebo vrtulníku. Chybí tomu dost detailů je to moc primitivní. Chtělo by si to najít víc referencí a čerpat detaily z nich pak by to mohlo být ok. a rozhodně změnit kameru a poměr stran. Nemyslel jsem to zle spíš jako popoštouchnutí k lepšímu výsledku Martin S. ![]() |
Autor: | foret [ ned led 09, 2011 6:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: průmyslový objekt (Továrna) |
Podle mě to není až tak hrozný s tou kamerou. Možná jsi si to špatně zobrazil. Pokud na obrázek klikneš poprvé, tak se objeví zvětšenej a úzkej, ale když ještě na něj klikneš jednou(jako by jsi to chtěl zvětšit) tak se to zobrazí správně (širokoúhle). Jinak k těm detailům, jsem si vědom že je to takový hladký a málo detailní, ale zaprvé je to jenom základní nástřel, co kde bude a zadruhé, chystám se, že to bude zabíráno z větší dálky, takže se tam nebudu modelovat s kdejakým detailem, když to pak stejně nebude vidět. Jinak ale díky za koment, zkusím to trochu zlepšit. ![]() |
Autor: | smrq [ ned led 09, 2011 10:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: průmyslový objekt (Továrna) |
![]() ![]() jinak kdyz mluvil taurus o pohledu kamery, myslel tim jiste neco vychytanejsiho, treba jako na tomto nahledu. nevim, jestli si toho jsi vedom, ale tato kamera je urcite napaditejsi. |
Autor: | CrocodilusCZ [ úte led 11, 2011 10:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: průmyslový objekt (Továrna) |
si nemůžu pomoct, ale mě furt nesedí ta perspektiva. Třeba na tom cihlovým komínu je to dost vidět. A nemáš tam nakřivo namapovanou texturu? |
Autor: | foret [ úte led 11, 2011 10:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: průmyslový objekt (Továrna) |
jo, máš pravdu. Zase se měl špatně nastavenou čočku (měl sem 17). Teď už sem to spravil, tak to snad bude dobrý... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |