Právě je úte lis 26, 2024 9:13 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: průmyslový objekt (Továrna)
PříspěvekNapsal: sob led 08, 2011 10:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Tak jsem se pustil do vytváření takového továrního objektu. bude tam několik komínů, nějaké budovy, roury. Mělo by to vypadat tak mírně "ošuntěle". Tady první render. Dvě hlavní chladící věže, které budou uprostřed objektu. zatím bez materiálů.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: průmyslový objekt (Továrna)
PříspěvekNapsal: sob led 08, 2011 11:33 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
nemá to nějakou zvláštní perspektivu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: průmyslový objekt (Továrna)
PříspěvekNapsal: sob led 08, 2011 11:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
trochu jo, měl sem špatně nastavený lens


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: průmyslový objekt (Továrna)
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 3:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Tak další posun. Nějak takto by měl objekt vypadat. Přibydou ještě nějaké menší budky, ale z větších objektů je to vše.
Kdyby jste měli nějaké nápadny na zlepšení, nebo kritiku, ta k pište.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: průmyslový objekt (Továrna)
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 6:12 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
To je hrůza už jenom kamera kompozice vůbec se mi to nelíbí.

Poměr stran je děs k tomu by se hodila lepší kamera než z letadla nebo vrtulníku. Chybí tomu dost detailů je to moc primitivní.

Chtělo by si to najít víc referencí a čerpat detaily z nich pak by to mohlo být ok. a rozhodně změnit kameru a poměr stran.

Nemyslel jsem to zle spíš jako popoštouchnutí k lepšímu výsledku

Martin S. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: průmyslový objekt (Továrna)
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 6:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Podle mě to není až tak hrozný s tou kamerou. Možná jsi si to špatně zobrazil. Pokud na obrázek klikneš poprvé, tak se objeví zvětšenej a úzkej, ale když ještě na něj klikneš jednou(jako by jsi to chtěl zvětšit) tak se to zobrazí správně (širokoúhle).
Jinak k těm detailům, jsem si vědom že je to takový hladký a málo detailní, ale zaprvé je to jenom základní nástřel, co kde bude a zadruhé, chystám se, že to bude zabíráno z větší dálky, takže se tam nebudu modelovat s kdejakým detailem, když to pak stejně nebude vidět.
Jinak ale díky za koment, zkusím to trochu zlepšit. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: průmyslový objekt (Továrna)
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 7:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Tady je část budovy, ještě ne finální, ale velké změny tam už nebudou. Jen přibyde pár drobností...
Obrázek
(po prvním kliknutí klikněte na obrázek ještě jednou, jako kdyby jste ho chtěli zvětšit :idea: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: průmyslový objekt (Továrna)
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 10:17 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
:-D kdyz uz tam davas tu postavicku, pro ujasneni proporci, mel by ses tim ridit. schody jsou pro tuto postavu strasne vysoke a ve dverich by mlatila hlavou o futra. :-) okno by tomu panakovi, pokud by stal v budove, zacinalo nekde u kolen.

jinak kdyz mluvil taurus o pohledu kamery, myslel tim jiste neco vychytanejsiho, treba jako na tomto nahledu. nevim, jestli si toho jsi vedom, ale tato kamera je urcite napaditejsi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: průmyslový objekt (Továrna)
PříspěvekNapsal: úte led 11, 2011 9:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
smrq: No, není to až tak hrozný, do dveří se klidně vleze. Okna uznávám, byly by níž, než je obvyklé, posunu je o něco výš.

Tak jsem pomalu začal tvořit textury. Tady jen menší ukázka. Střecha budovy ještě přijde změnit. Trochu ju "zprohýbám", aby nebyla tak rovná a texturu udělám špinavší a aby nebylo vidět, že se furt opakuje...
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: průmyslový objekt (Továrna)
PříspěvekNapsal: úte led 11, 2011 10:14 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
si nemůžu pomoct, ale mě furt nesedí ta perspektiva. Třeba na tom cihlovým komínu je to dost vidět. A nemáš tam nakřivo namapovanou texturu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: průmyslový objekt (Továrna)
PříspěvekNapsal: úte led 11, 2011 10:33 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
jo, máš pravdu. Zase se měl špatně nastavenou čočku (měl sem 17). Teď už sem to spravil, tak to snad bude dobrý...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz