blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

18achím
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7829
Stránka 13

Autor:  jankoš [ sob srp 28, 2010 2:44 pm ]
Předmět příspěvku:  18achím

čau lidi, tak jsem po delší době zase zavítal na fórum a strávil dobře dvě hodiny pročítáním nových příspěvků :lol:

ale k věci - rok se s rokem sešel a moje sestra bude slavit osmnáct let svého věku

už minulý rok jsem přemýšlel nad tím, že bych jí dal na narozeniny animaci ale zjistil jsem, že to prostě nestihnu, tak jsem si řekl, že to zkusím další rok 8-) termín mám do 8. října s tím, že aspoň 3 týdny v září mám vyhrazený čistě pro tenhle projekt, resp pro animování, pač modely chci stihnout do konce srpna a účastnit se s nějakým renderem i soutěžě tady na fóru :-)

takže o co pude - většina lidí jí oslovuje Mícho, pročež nelze ignorovat dvojsmysl s mozkem, proto se moje animace bude odehrávat v laboratoři fiktivní společnosti Trashbin Industries
Obrázek

hlavní hrdinkou animace bude mícha, která se oddělí od mozku a prožije v laboratoři malé dobrodružství, na spoustě míst pak budou odkazy na život mojí ségry, podrobnosti zatím ale moc zmiňovat nechci, abyste z toho taky něco měli 8-)

jen tak pro zajímavost, spoustu věcí včetně loga Trashbin Industries jsem vymyslel na dovolené v Turecku. Když jsem se snažil představit, jak by takový logo mohlo vypadat, pořád se mi do hlavy hrnuly nějaký kuličky-atomy-molekuly, ale když jsem pak zavřel oči, nemohl jsem vidět nic jinýho, než ženský v plavkách. Slovo dalo slovo a logo Trasbin Industries vychází ze spodního dílu dámských plavek :lol:

tohohle tvaru jsem se snažil držet na víc místech, jednak pro zvláštní zařízení na stropě, které na tomhle obrázku vůbec nepoznáte:
Obrázek

druhak např. u digitálních hodin...zařízení na stropě je tak nějak hotový, začal jsem si trochu už hrát i s compositingem:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

jedním z hrdinů bude moucha..ten model jsem dělal někdy na podzim 2008a teď se mi náramně hodí, ovšem bude to jen obyčejná mucha, ne Průzkumná Mucha(C) :lol:
Obrázek

jinak renderováno v internalu, ale se zaplým raymirrorem trvá snímek minimálně 2,5minuty, což musím ještě zvážit, zvlášť vezmu-li v potaz, že model laboratoře ještě není hotovej, stejně jako hlavní charaktery.. :-( doufám, že nějak pak vyjdu s renderingem...už vidím, jak budu všechno dodělávat na poslední chvílu, budu nevyspalej jak prase a na rendering budu znásilňovat každej dostupnej počítač :lol:

držte palce ať to stihnu a komentujte, ať mám motivaci, mám pocit, že kdybych to celou dobu držel pod pokličkou tak by mi z toho hráblo :emo23:

jo a jestli někdo znáte ségru tak jí o tom neříkejte nebo si vás podám :lol:

Autor:  boogie [ sob srp 28, 2010 2:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

Ta laboratoř je perfektní ! :emo17:
Ale chvíli mi trvalo než sem rozpoznal tu mouchu ....

Autor:  lokhorn [ sob srp 28, 2010 2:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

Ta laboratoř je vážně povedená, to je internal?

Autor:  jankoš [ sob srp 28, 2010 3:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

díky za komenty, cheche, taky to není Průzkumná Mucha(C) jen tak pro nic za nic 8-)

jojo, je to pure internal, je tam celkem 72 spot světel a asi 3 hemi, jinak připojuju ještě wire model toho zařízení, řeknu vám, že modelovat to face2face není žádná sranda :lol: trvalo mi to asi 2 dny:

Obrázek

jinak celkově mám za sebou asi 4 dny práce v Blenderu 2.53 s tím, že asi polovinu času mi zabralo hledání toho či onoho ale pomalinku se přizpůsobuju :lol:

nejvíc mi vadí absence přemosťování děr, nevíte někdo, jestli se změnil název funkce nebo ji ještě neimplementovali? nebaví mě kvuli tomuhle importovat modely do 2.49 a pak zpátky...

Autor:  jankoš [ ned srp 29, 2010 3:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

tak sem dokončil laboratoř, přibylo dalších pár spotů...ta krychle uprostřed bude mozek 8-)
Obrázek

a takhle nějak bych si asi představoval kompozici na obrázek tadyk na soutěž :wink:
Obrázek

a teď přijde konečně ta zábavná část..mozek s míchou :twisted: jdu sculptit

Autor:  jankoš [ ned srp 29, 2010 6:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

tak nakonec jsem notnou chvilku strávil laděním toho červenýho světla, pač přes ten raytracovanej válec nebylo vidět halo...tady je první progress mozku8-)
Obrázek
co se míchy týče, snažil sem se o náznak ženskýho těla:
Obrázek

Autor:  jankoš [ pon srp 30, 2010 1:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

po peripetiích se sculptem posílám pidiprogress 8-)
Obrázek

Autor:  EdgarVanat [ pon srp 30, 2010 6:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

moc pekne... daj si z toho vybehnut AO a normal mapu a mas to v pohode

Autor:  jankoš [ pát zář 03, 2010 7:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

EdgarVanat: díky, už se stalo :-) polycount klesl z 720 896 na 58 760 (i se subsurfem), možná bych mohl zkusi subsurf level1...škoda že ten mozek není reálnější, až jsem to dotexturoval a srovnal s referencí, zjistil sem, že ty záhyby jsou trochu menší..no co už 8-)

jinak posílám dalšího hrdinu - skoro pravý anglický doubledecker :banana: jinak všechny nápisy nebudou vidět hned od začátku, nejdřív bude vidět jen bok, pak po nějaké chvíli předek a nakonec až zadek 8-) btw ještě musím vymyslet nějakou originální SPZku...a na interiér asi prdím a nechám to takhle, pač není čas :-(
Obrázek

zezadu:
Obrázek

a wire:
Obrázek

taky jsem musel trochu čachrovat s loopama, nevim, jestli je to správně ale na renderu se žádná nežádoucí deformace neukazuje takže hádám že to bude ok 8-)
Obrázek

jinak jestli vás zajímá hudba, která bude hrát drtivou většinu animace, tak je to Get Your Way od Jamieho Culluma...přijde mi, že ten pohodovej rytmus a "vychcaná" melodie dokonale vystihují moji sestru :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=qE-OA5lhRRA

Autor:  jankoš [ sob zář 04, 2010 3:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

tak poslední update než zalehnu...miluju blenderáckej sculpt :wub:

kdybych začal v rozumnou dobu, mohl být květák hotovej aj zespod a mít listy..nějak do toho nejsem na 101% heclej, nevim proč :roll:
Obrázek

Autor:  jankoš [ úte zář 21, 2010 12:47 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

tak po delší době miniupdate, domodelovanej květák s kompletním rigem:

Obrázek

jinak hoří mi koudel u zadku, mám sice vyrenderovaných prvních 30 vteřin (hail to the Slange's Mighty Computer :emo35: ), ale pořád mi zbývá ještě 2:20 :lol: myslim, že existuje jen malá šance, že to stihnu do 8. :-(

btw je neuvěřitelný, s jakýma bugama se člověk u 2.5 setká, ať u zapíkání textur nebo u renderingu :roll: pořád mi chybí model lehátka a rig míchy s mozkem..

Autor:  jankoš [ úte zář 21, 2010 3:03 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

tak a už mám hotový lehátko 8-) netřeba mnoha detailů, stejně nebude nijak extra vidět
Obrázek

hurá na kutě a pak na poslední rig

Autor:  jankoš [ úte zář 21, 2010 11:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

taak konečně se mi povedlo po docela velkých a opruzivších peripetiích dorigovat model hlavní protagonistky, ještě mě čeká mimika.. mám ale pocit, že pro dnešek stačilo
Obrázek

Autor:  jankoš [ stř zář 22, 2010 6:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

další mikroupdate - mimika míchy 8-) nakonec sem se rozhodl jí změnit barvu očí, aby víc odpovídala "předloze" :wink:

Obrázek

a jen tak pro zajímavost screen rigu obličeje

Obrázek

Autor:  jankoš [ sob zář 25, 2010 2:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 18achím

tak si tady animuju animuju a vypadl mi z renderu takový jeden screen tak posílám na ukázku :wink: jinak úvodní 34s sekvence bude snad v průběhu dneška kompletní..pořád mám pochyby, že to stihnu

Obrázek

Stránka 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/