blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Battle skoda 105
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7786
Stránka 14

Autor:  Bumpkin [ sob črc 31, 2010 8:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Battle skoda 105

heh tak mi to neda a musim se s tim proste tady pochlubit :oops: :-D
tak je to skodarna (jak uz z nazvu vyplyva) jedna se o battl s kamaradama, pravidla jsou takova ze delame nextgen auto (limit je stanoven na 15 000tris o neco malo min jak u NFS carbon) celkove jde o vysledek a jinak jsou ruce celkem, kdyz nekdo bude modelovat i detaily proc ne jde o to ale aby to vypadalo co nejlip :wink:

k zobrazeni zatim pouzivam blender GLSL matrose, do budoucna se jeste uvidi :wink:

http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie6.jpg
http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie7.jpg
http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie8.jpg
http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie9.jpg

Autor:  noob [ sob črc 31, 2010 9:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

Já chci síť :-) mě zajimá jak se dělaj takovýhle modely

Autor:  EdgarVanat [ sob črc 31, 2010 9:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

zákulisná informácia - v tomto prípade metódou pokus-omyl :D

Autor:  Neolker [ sob črc 31, 2010 11:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

Thumbs Up :emo17:

Autor:  Bumpkin [ sob srp 07, 2010 5:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

noob: pokud uz mas moznost delat na next-gen modelu tak se nejcastejc dela to ze se vymodeluje model jako high a pak se prez nej udela low poly ktery se delas tejnym zpusobem (mas uz dostatek fejsu k dyspozici aby s epouzila libovolna metoda) a do nej se zapikaj dalsi veci jako je AO a tak

EdgarVanat: ani ne :wink: topologii je dost podobna jako klasickymu high poly modelingu jen se tam pouzije dost trojuhelniku :-)

Neolker: diky


no a jinak pokracujeme v krasojizde :lol:

Obrázek
http://bumpkin.ic.cz/bordel/benzinka2.jpg
http://bumpkin.ic.cz/bordel/benzinka3.jpg
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  rosenkreuz [ sob srp 07, 2010 6:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

To kolo je divný. V blenderu funguje parallax mapping?

Autor:  Bumpkin [ sob srp 07, 2010 7:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

rosenkreuz: heh co myslis tim paralaxem?? v blenderu mas akorat podporu normal mapy v BGE todle je jen disfuse textura...

Autor:  X_H_N [ ned srp 08, 2010 4:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

rosenkreuz píše:
To kolo je divný. V blenderu funguje parallax mapping?

Pro parallax maping do BGE existoval script.

Autor:  Bumpkin [ úte srp 10, 2010 3:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

tak dalsi pokracovani, zacinam pracovat na texturach uvidime jak to pujde :wink:

Obrázek

Autor:  Siso [ úte srp 10, 2010 3:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

to modro zlta vyzera super. :)

Autor:  Bumpkin [ čtv srp 12, 2010 5:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

tak textura kastle by byla nahozena :-D
Obrázek
Obrázek
Obrázek

a tady jste me prosili o ukazku wiru :wink:
Obrázek
Obrázek

Autor:  Neolker [ čtv srp 12, 2010 6:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

Nemám slov, pastva pro oči :emo17:

Autor:  Paul 68 Rageous [ pát srp 13, 2010 9:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

tie odreniny hrdzave robis pomocou stencil mapy, ktoru malujes v paint mode? teda mas dole pod farbou hrdzavu texturu ci jak to robis

Autor:  Kapo [ pát srp 13, 2010 9:30 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

Neviem ci to dobre opisem, aby si to pochopil, ale skusim...ako robis dvere? Ony maju tu stranu, ktoru vidis a taky pas okolo, ktory nevidis...proste ked sa pozries na dvere z ineho pohladu ako uplne kolmeho tak tam, kde prechadzaju do zvysku auta (tam kde koncia) tak tam vznika tmave miesto, co som pozeral v hrach tak su tie vertexy oddelene...naznacil som do obrazka, co myslim...

Přílohy:
Skoda_Dvere.JPG
Skoda_Dvere.JPG [ 27.71 KiB | Zobrazeno 1428 krát ]

Autor:  Alfisko [ pát srp 13, 2010 2:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle skoda 105

Kapo: Tohle vznika u vertex shadingu, v dnesnich hrach se uz takrka nepouziva. Dalo by se to castecne zastinit nahustenim vertexu, ale vzhledem k dnesnim technikam na vykreslovani aut ve hrach to je zbytecna prace, protoze potom by to ani nebylo videt. :-)

Stránka 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/