blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Battle skoda 105 http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7786 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Bumpkin [ sob črc 31, 2010 8:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Battle skoda 105 |
heh tak mi to neda a musim se s tim proste tady pochlubit tak je to skodarna (jak uz z nazvu vyplyva) jedna se o battl s kamaradama, pravidla jsou takova ze delame nextgen auto (limit je stanoven na 15 000tris o neco malo min jak u NFS carbon) celkove jde o vysledek a jinak jsou ruce celkem, kdyz nekdo bude modelovat i detaily proc ne jde o to ale aby to vypadalo co nejlip k zobrazeni zatim pouzivam blender GLSL matrose, do budoucna se jeste uvidi http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie6.jpg http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie7.jpg http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie8.jpg http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie9.jpg |
Autor: | noob [ sob črc 31, 2010 9:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
Já chci síť mě zajimá jak se dělaj takovýhle modely |
Autor: | EdgarVanat [ sob črc 31, 2010 9:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
zákulisná informácia - v tomto prípade metódou pokus-omyl :D |
Autor: | Neolker [ sob črc 31, 2010 11:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
Thumbs Up |
Autor: | Bumpkin [ sob srp 07, 2010 5:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
noob: pokud uz mas moznost delat na next-gen modelu tak se nejcastejc dela to ze se vymodeluje model jako high a pak se prez nej udela low poly ktery se delas tejnym zpusobem (mas uz dostatek fejsu k dyspozici aby s epouzila libovolna metoda) a do nej se zapikaj dalsi veci jako je AO a tak EdgarVanat: ani ne topologii je dost podobna jako klasickymu high poly modelingu jen se tam pouzije dost trojuhelniku Neolker: diky no a jinak pokracujeme v krasojizde http://bumpkin.ic.cz/bordel/benzinka2.jpg http://bumpkin.ic.cz/bordel/benzinka3.jpg |
Autor: | rosenkreuz [ sob srp 07, 2010 6:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
To kolo je divný. V blenderu funguje parallax mapping? |
Autor: | Bumpkin [ sob srp 07, 2010 7:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
rosenkreuz: heh co myslis tim paralaxem?? v blenderu mas akorat podporu normal mapy v BGE todle je jen disfuse textura... |
Autor: | X_H_N [ ned srp 08, 2010 4:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
rosenkreuz píše: To kolo je divný. V blenderu funguje parallax mapping? Pro parallax maping do BGE existoval script. |
Autor: | Bumpkin [ úte srp 10, 2010 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
tak dalsi pokracovani, zacinam pracovat na texturach uvidime jak to pujde |
Autor: | Siso [ úte srp 10, 2010 3:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
to modro zlta vyzera super. :) |
Autor: | Bumpkin [ čtv srp 12, 2010 5:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
tak textura kastle by byla nahozena a tady jste me prosili o ukazku wiru |
Autor: | Neolker [ čtv srp 12, 2010 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
Nemám slov, pastva pro oči |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pát srp 13, 2010 9:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
tie odreniny hrdzave robis pomocou stencil mapy, ktoru malujes v paint mode? teda mas dole pod farbou hrdzavu texturu ci jak to robis |
Autor: | Kapo [ pát srp 13, 2010 9:30 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 | ||
Neviem ci to dobre opisem, aby si to pochopil, ale skusim...ako robis dvere? Ony maju tu stranu, ktoru vidis a taky pas okolo, ktory nevidis...proste ked sa pozries na dvere z ineho pohladu ako uplne kolmeho tak tam, kde prechadzaju do zvysku auta (tam kde koncia) tak tam vznika tmave miesto, co som pozeral v hrach tak su tie vertexy oddelene...naznacil som do obrazka, co myslim...
|
Autor: | Alfisko [ pát srp 13, 2010 2:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Battle skoda 105 |
Kapo: Tohle vznika u vertex shadingu, v dnesnich hrach se uz takrka nepouziva. Dalo by se to castecne zastinit nahustenim vertexu, ale vzhledem k dnesnim technikam na vykreslovani aut ve hrach to je zbytecna prace, protoze potom by to ani nebylo videt. |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |