blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
plachetnice http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7700 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kisha2 [ stř čer 09, 2010 9:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | plachetnice |
Zdravím všechny. Tenhle projekt vzniknul z nudy při vyučování prezentací, takže se to dost tahlo (už na tom dělam asi 3 tydny) ale konečně jsem model prohlásil za hotový (scéna ještě bude). Chtěl bych proto slyšet vaše názory a připomínky, než se pustim do tvorby scény. Dik zde je odkaz: http://web.vscht.cz/kirchnem/muj_web/im ... etnice.jpg |
Autor: | smrq [ stř čer 09, 2010 9:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
proc ten jeden typek vypada, ze sedi na zachode? |
Autor: | Kisha2 [ stř čer 09, 2010 9:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
to me ani nenapadlo no je v tehle pozici, protoze je zaprenej a pritahuje lanem rahno s plachtou (na cernym pozadi je trochu spatne videt, ale je tam ) |
Autor: | xmalda [ stř čer 09, 2010 10:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
na to jaké jsou pěkně propracované textury lodi, tak ta dřevěná paluba působí plošně, je i dost velká. |
Autor: | Bumpkin [ čtv čer 10, 2010 8:31 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
proc mas stejnou texturu jak na lodi na boku tak i na vrsku te kajuty?? je to dobre videt na ty rzi ze jsou ty textury stejne |
Autor: | Kisha2 [ čtv čer 10, 2010 10:50 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
me se ten barevnej motiv libil, tak sem ho dal i nahoru, ale tu rez asi fakt trochu poupravim |
Autor: | taby [ čtv čer 10, 2010 11:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
Na první pohled mě napadají jen tři změny: - prkna na palubě by měly být spíše v podílném směru a rozhodně užší - stožár by u vrcholu měl být užší a třeba mít i nějaký "nástavec" - zábradlí na přídi by mělo kopírovat křivku přídě. Příď se ti vrací zpět, ale zábradlí najednou znovu vybočuje po vlastní křivce směrem dopředu. |
Autor: | fathum [ čtv čer 10, 2010 4:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
Mne skor vadi plachta ani nie ta jej tvar, ale skor alpha mapa, resp. jej okraj ...je to dost vyrazne, ze je na tom natiahnuta iba textura s alphou ...tie strapce by si mohol skusit do urciteho detailu namodelovat a tak skusit tento postup. Pretoze roztrhane kusky plachty by sa nenapinali rovnako ako cela textilia. Inak model sa mi paci .... |
Autor: | Kisha2 [ čtv čer 10, 2010 6:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
diky za pripominky to zabradli opravdu prid kopiruje - trosku to zkresluje, ze je u spicky vyssi a pak se snizuje. Ale tu palubu nejspis predelam. Zkousel sem tam i bump mapy a porad to je moc placaty, tak tam dam trosku vystipany podelny prkna - to by se snad k tomuhle vraku mohlo hodit Tu plachtu nejspis necham tak jak je - prijde mi ze v ty scene takovyhle detail stejne nebude moc hrat roli, ale kdyby jo, tak ji asi taky trochu predelam |
Autor: | smrq [ pát čer 11, 2010 9:49 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
k tem strapcum na plachte - vazne si myslis, ze by se ta plachta roztrhala takto? je divne, aby byla dole natrapena po cele delce a jinak nikde nic. ja bych u poskozene plachty cekal spise nejake poradne trhliny (ty by mohly byt natrapene), ale ostatni okraje by byly v poradku. prkna na palube bych klidne doporucil vymodelovat. |
Autor: | G_Taurus [ stř zář 15, 2010 3:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
Tohle by si zasloužilo pořádnou postprodukci a byla by to pecka Martin |
Autor: | EdgarVanat [ stř zář 15, 2010 11:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
mas prilis svetlu oblohu, potrebuješ čiernočierne burkove mraky, osvetlenie protisvetlom bleskom a popredie len jemne mäkkým... mohlo by to byť fajn, ale nemám odskúšané :P |
Autor: | Neolker [ stř zář 15, 2010 11:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: plachetnice |
Nevím, co třeba trochu částic? Např. "pěna" nebo mlha ? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |