blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7598 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | EdgarVanat [ stř dub 28, 2010 8:19 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... | ||
tak kamera je nastavená, teraz treba dokončiť krídla, otexturovať a nasvietiť... snáď to stihnem
|
Autor: | G_Taurus [ stř dub 28, 2010 9:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
snad to dotáhneš do zdárného konce já to kopřím |
Autor: | EdgarVanat [ stř dub 28, 2010 10:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... /laps9.jpg prvé materiály... |
Autor: | EdgarVanat [ čtv dub 29, 2010 6:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
Click for fullres... HOTOVOOOOO!!!! |
Autor: | Neolker [ čtv dub 29, 2010 6:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
Moc hezký ;) |
Autor: | noob [ čtv dub 29, 2010 7:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
Masakr no... to je z internalu? |
Autor: | EdgarVanat [ čtv dub 29, 2010 7:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
internal - hdr render, potom masky jednotlivych materialov, depth mapa a nakoniec to všetko narvať do jedného photoshopáckeho súboru a chvíľu kuchtiť :) |
Autor: | noob [ čtv dub 29, 2010 7:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
A máš to i bez těch map? a bez úprav v PS? |
Autor: | Dosal [ čtv dub 29, 2010 8:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
Je to moc pěkné! Chci vidět animaci! |
Autor: | EdgarVanat [ pát dub 30, 2010 1:06 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
noob: no tuto to je, ale ako som uz písal, tak render trval nechutne dlho a chyby som musel upravovať až v postprocese, takže sú tam hodne ujeté farby, no a tráva bola od začiatku plánovaná, že ju schovám v DOFku dosal: to je bez šance, ten mesh je síce už podstatne lepší než tie prasárny, ktoré som zvykol robiť (napríklad je bez trojuholníčkov), ale čo do možnosti animovať je to strašná prasárna :D - jednine, Že by sa hýbala len kamera :D |
Autor: | yarpen [ pát dub 30, 2010 10:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
Pěkný |
Autor: | EdgarVanat [ pát dub 30, 2010 11:07 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... | ||
jo zabudol som ten vystup
|
Autor: | kracho [ sob kvě 01, 2010 8:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
Ak je ten psoledny obrazok cisty vystup z internalu, tak to sa mi paci o 1000000% viac ako to o upravach. |
Autor: | smrq [ ned kvě 02, 2010 10:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník... |
me rozhodne bere vic ta finalni verze co prosla postprodukci. neni tak krikava. jinak, edgare, smekam klobouk predevsim pred tvyma schopnostma delat v photoshopu. fakt parada. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |