blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7598
Stránka 11

Autor:  EdgarVanat [ stř dub 28, 2010 8:19 pm ]
Předmět příspěvku:  24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

tak kamera je nastavená, teraz treba dokončiť krídla, otexturovať a nasvietiť... snáď to stihnem

Přílohy:
lapse7.jpg
lapse7.jpg [ 65.81 KiB | Zobrazeno 2178 krát ]

Autor:  G_Taurus [ stř dub 28, 2010 9:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

snad to dotáhneš do zdárného konce :-)
já to kopřím

Autor:  EdgarVanat [ stř dub 28, 2010 10:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

http://i264.photobucket.com/albums/ii19 ... /laps9.jpg

prvé materiály...

Autor:  EdgarVanat [ čtv dub 29, 2010 6:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

Obrázek
Click for fullres...

HOTOVOOOOO!!!! :banana:

Autor:  Neolker [ čtv dub 29, 2010 6:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

Moc hezký ;)

Autor:  noob [ čtv dub 29, 2010 7:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

Masakr no... to je z internalu?

Autor:  EdgarVanat [ čtv dub 29, 2010 7:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

internal - hdr render, potom masky jednotlivych materialov, depth mapa a nakoniec to všetko narvať do jedného photoshopáckeho súboru a chvíľu kuchtiť :)

Autor:  noob [ čtv dub 29, 2010 7:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

A máš to i bez těch map? a bez úprav v PS?

Autor:  Dosal [ čtv dub 29, 2010 8:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

Je to moc pěkné! Chci vidět animaci! :-)

Autor:  EdgarVanat [ pát dub 30, 2010 1:06 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

noob: no tuto to je, ale ako som uz písal, tak render trval nechutne dlho a chyby som musel upravovať až v postprocese, takže sú tam hodne ujeté farby, no a tráva bola od začiatku plánovaná, že ju schovám v DOFku
dosal: to je bez šance, ten mesh je síce už podstatne lepší než tie prasárny, ktoré som zvykol robiť (napríklad je bez trojuholníčkov), ale čo do možnosti animovať je to strašná prasárna :D - jednine, Že by sa hýbala len kamera :D

Autor:  yarpen [ pát dub 30, 2010 10:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

Pěkný :emo17:

Autor:  EdgarVanat [ pát dub 30, 2010 11:07 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

jo zabudol som ten vystup

Přílohy:
final.jpg
final.jpg [ 178.41 KiB | Zobrazeno 2010 krát ]

Autor:  kracho [ sob kvě 01, 2010 8:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

Ak je ten psoledny obrazok cisty vystup z internalu, tak to sa mi paci o 1000000% viac ako to o upravach.

Autor:  smrq [ ned kvě 02, 2010 10:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 24h - biomechanika - podivný postapo osí bojovník...

me rozhodne bere vic ta finalni verze co prosla postprodukci. neni tak krikava.
jinak, edgare, smekam klobouk predevsim pred tvyma schopnostma delat v photoshopu. fakt parada.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/