blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Crocodilus WIP http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7510 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | CrocodilusCZ [ sob bře 27, 2010 12:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Crocodilus WIP |
Zdravim, tak jsem se dostal k Blenderu a modelovani mne docela pohltilo:) ted jsem si ale asi vzal docela velky sousto, protoze po prvnim vymodelovani mece, pak nejakyho kostelika jsem se pustil do ksichtu:) A tu je problem, tutorial jsem na to necetl, jen jsem to zkousel tak splacnout sam, takze je mi jasne, ze topologie nebude asi spravne, nicmene potrebuju poradit v par vecech. Prikladam obrazky z blenderu pro predstavu: Object mode http://www.reptilweb.xf.cz/blender/objectmode.JPG Edit mode http://www.reptilweb.xf.cz/blender/editmode.JPG Potreboval bych poradit ohledne par veci. rad bych uz tenhle projekt dokoncil, i kdyz se to uplne neslucuje s mou puvodni predstavou, ale nechce se mi od toho odbehnout a uz si popravde moc rady sam nevim. Takze:Existuje nejaka moznost, jak oznacene hrany (specialne zde cast kdy se vlasy pripojuji k hlave) udelat aby mely ostre lomeni? A taky, nemate nekdo nejaky tip, jak jednoduse a efektne ovladat kameru?Nejsem sto pochopit ovladani, nataceni a dalsi peripetie u kamery, prijde mi to slozitejsi nez celej blender. Za pripadne odpovedi a tipy diky, prosim o shovivavost, je to muj treti model:) |
Autor: | EdgarVanat [ sob bře 27, 2010 1:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
hlava: modelovanie hlavy je celé o topológií a tá je u teba úplne nesprávna. pozri si tutorial na cgcookie.com, je výborný. inak sa mi hlava páči kamera: ctrl+f aktivuje flyby mode, je to vlastne taký letecký simulátor (ovládanie je popísané v lište) je to omnoho intuitívnejšie ovládanie než klasicky |
Autor: | CrocodilusCZ [ sob bře 27, 2010 1:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
EdgarVanat píše: hlava: modelovanie hlavy je celé o topológií a tá je u teba úplne nesprávna. pozri si tutorial na cgcookie.com, je výborný. inak sa mi hlava páči kamera: ctrl+f aktivuje flyby mode, je to vlastne taký letecký simulátor (ovládanie je popísané v lište) je to omnoho intuitívnejšie ovládanie než klasicky Diky za tipy. Myslis, ze ma smysl se pokouset tuhle vec dodelat a pripadne to omaterialovat a otexturovat v jednoduchem stylu, neco jako spimsponovi, nebo se na to mam vyprdnout a zacit s necim novym a podle tutu? Taky se mi nedari klavesovou zkratkou vyvolat flyby mode, nevim v kterem rezimu, object mode, edit mode?zkousel jsem i pori vybrane kamere...I jsem googlil, nenasel jsem nic adekvatniho. Diky za Tvuj cas. EDIT: ja uz na to prisel, je to shift + f |
Autor: | EdgarVanat [ sob bře 27, 2010 2:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
sory, chybička se vloudila, ja uŽ to mám tak nejak v ruke :P |
Autor: | CrocodilusCZ [ sob bře 27, 2010 2:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
Kdyby byl jeste nekdo ochotny mi odpovedet prosim na tohle, at toho lumpa muzu dodelat i kdyz ma spatnou topologii....Diky Existuje nejaka moznost, jak oznacene hrany (specialne zde cast kdy se vlasy pripojuji k hlave) udelat aby mely ostre lomeni? |
Autor: | lokhorn [ sob bře 27, 2010 3:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
Na panelu editing F9 klikni na Auto Smoth, to by v tvym případě mohlo stačit. Jinak by bylo třeba tam zahustit síť, to by se ale na tvojí topologii dělalo dost špatně a potom na to použít modifikátor subsurf. |
Autor: | CrocodilusCZ [ sob bře 27, 2010 3:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
Diky, uz to vypada krapet lip. |
Autor: | CrocodilusCZ [ sob bře 27, 2010 5:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
jen jsem pridal materialy, pokozce, vlasum i ocim zvlast. U materialu nastavena priblizna barva, jen pro predstavu.Asi to zkusim nejak doplacat a domodelovat a budu si na tom zkouset i textury.Mate nekdo nejaky uzitecny tip co jak lepe nastavit?Diky Jeste doladim ty oblouky kolem nosu, zjemnim. Taky by to chtelo vykutit ocni jamky, aby neprosvitalo do lebky:)No a vymodelovat nejaky oci, nebo to poresit jen texturou zornicek? Dalsi verze s drobnyma upravama |
Autor: | CrocodilusCZ [ sob bře 27, 2010 6:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
zkousim jen tak pro legraci k te hlave dodelat telo. Jde mi o to, aby to aspon trochu proporcialne sedlo k navrhu. Ale mam dotaz:) Nemohl by mne nekdo nakomnout, jak donutit background ktery pouzivam jako predlohu rotovat popr zrcadleni?Napr aby se postava na nem nedivala z prava do leva, ale z leva do prava? EDIT: ted mne napada, to budu asi muset udelat v externim 2D editoru... Tak jsem dodelal jeste par detailu. http://www.reptilweb.xf.cz/blender/hlavaprvniverze3.jpg |
Autor: | CrocodilusCZ [ sob bře 27, 2010 6:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
Jeste mne napada, mozna kdybych z velkych ploch vertexu kde se vyskytuje hodne bodu mohl udelat jen jednu rovnou, zrejme by to ziskalo vic na cartoon stylu, co myslite?Ze by to nebylo tak "promodelovane", v mem pripade promuchlane |
Autor: | lokhorn [ sob bře 27, 2010 7:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
Ten koncept podle kterýho si tu hlavu dělal je tvuj? je docela povedenej. Jestli nevíš jak ty plochy narovnat tak na to použí nástroj smooth zase na panelu editing |
Autor: | CrocodilusCZ [ sob bře 27, 2010 7:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
Bohuzel, koncept je ze stranek blueprints.com:) Ja neumim nakreslit ani krychli:) EDIT: zkousim ten smooth:)Dik za tip |
Autor: | CrocodilusCZ [ sob bře 27, 2010 8:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
Snad nebude vadit, kdyz budu mit ve wipu vice obrazku rozpracovaneho projektu.Jsou ulozeny na mem webu, takze zdejsi prostor vubec nezatezuji. Doufam, ze to neni proti nejakemu pravidlu,ale snad ne. Tak prikladam, jen pro zajimavost jsem si to zkusil vyrenderovat s ramenama. Chybejici ruce jsou pomyslne rozpazeny |
Autor: | Still-Alive [ sob bře 27, 2010 8:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
Nene, proti pravidlům to není, to že to máš u sebe na webu, je naopak chválihodné Mezi pusou a bradou se mi nějak nezdá ta velká plochá plocha, Chtělo by to torchu prohlubeň, však se zkus takhle "tvářit" před zrdcadlem a uvidíš |
Autor: | noob [ sob bře 27, 2010 9:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Crocodilus WIP |
Já si myslím že neni nereálný se takhle tvářit. Přece jenom zkus se podívat na nějaký animovaný filmy třeba Úžasňákovi a uvidíš že je to celkem normální. |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |