Už je to tak pol roka, čo som začal pracovať na projekte kubofuturistického rendereru pre blender.
V tej dobe som navrhol skript, ale nevedel som nájsť odvahu (náladu, čas, etc.) aby som ho zrealizoval.
Dnes som spravil konečne ďalší krok a vytvoril som primitívny combiner, ktorý mi za pomoci masky dokáže vrátiť aspoň trocha prezentovateľné výsledky. A tak som si povedal, že už keď som sa dostal takto ďaleko, tak to predsa nezahodím a dokončím. A tak som to pridal do rozpracovaných projektov. Zatiaľ sem prihodím len základný workplan, bugtracker a primitívny renderer s pár výsledkami. Za každý názor, radu, či kritiku vám budem veľmi vďačný, je to fakt zákerná vec a bez podpory to nezvládnem.
Workplan:
návrh systému - OK
primitívna verzia - OK
pythonová implementácia
skript naviazaný priamo na rendrovanie
GUI
kontrola vstupov
implementácia split and merge algoritmu (zrýchlenie v prípade masiek s veľkými blokmi jednej farby)
implementácia image cache (zrýchlenie v prípade nižšieho množstva úrovní v maske a rôzne roztrúsených bodov, optimálne riešenie bez úprav pre väčšinu prípadov)
gradient (algoritmus pre špeciálne prípady s horizontálnym alebo vertikálnym gradientom - motion deform a podobne)
úprava rendrovacieho jadra pre priame rendrovanie - hodne náročné a nepravdepodobné, ale uvidíme, čo ponúkne 2.5
Bugtracker:
podivné šumové artefakty