blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Boogie´s WIP http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7443 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | EdgarVanat [ pát úno 19, 2010 1:32 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
chýba tomu špina chaos, temnota, tie jemné prelínania medzi organikou a mechanikou... ale poporiadku pár mojich rád, ak to chceš geigrovské: - pozadie dávaj ako solid black, určite nie štúdiovku - ak to nie je štúdia, za hlavný objekt napráskaj prepletence neidentifikovateľných hnusov - zameraj sa na detaily, snaž sa u objektu zachytiť len to najdôležitejšie, zbytok je v ústraní - geigrovské kovy sú špinavé, majú len veľmi malú odrazivosť ak vôbec nejakú - buď im daj nižší mirror a glossy verziu, alebo sa na mirror úplne vykašli a daj tam nejaký podivný lesklý materiál - používaj na organiku slizké materiály podobné svalovine - nerendruj silou mocou v indigu, radšej sa nauč kreatívne svietiť v internale, pre tento štýl sa to hodí viac - googlovať, googlovať, googlovať! po modelovaj stránke to je luxusné len tak ďalej! |
Autor: | bricattus [ pát úno 19, 2010 12:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
opravdu, modely máš perfektní, kdyby jsi ten kalich udělal z jinýho materiálu, lépe nasvítil, lepší kamera tak je to dokonalý! :) ano a ještě technické poznámka..:ty obrázky jsou datově moc velký, exportuj do Jpg, mysli na modemaře (mně) :D díky |
Autor: | boogie [ pát úno 19, 2010 1:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
Mockrát děkuji za chválu modelů ! K tomu poslednímu renderu, asi to nebudu dělat úplně ve stylu Gigera. Nejspíš to bude také technické :) Co se týče materiálů, žádný jsem zatím nepřidával, udělám si modely a pak na ně skočím . A ještě dotaz, když v Internalu renderuju model s materiálem který má zapnutý Emit, hrozně dlouho trvá něž se začne renderovat . Je to normální ? |
Autor: | EdgarVanat [ pát úno 19, 2010 2:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
není to normální |
Autor: | smrq [ pát úno 19, 2010 11:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
prvni a treti obrazky me nadchly. par pripominek ale mam: kalich by chtel vazne jiny material. tohle se blisti jak zrcadlo. a nedavej ho takhle do koutu. bud vymysli nejakou scenu nebo udelej studiovku. tohle je... divne. ta scenka je super. svetla a modely me berou moc. ale jak psal edgar, chtelo by to: Citace: za hlavný objekt napráskaj prepletence neidentifikovateľných hnusov ty hole zdi tomu neslusi. aspon je udelej ve tvaru nejake jeskyne. umim si to predstavit i ve vlhkem sklepe s cihlovou, zaprasenou, pavucinami pokrytou stenou. nebo nejlepe - neco organickeho ala vetrelci jeskyne.Citace: A ještě dotaz, když v Internalu renderuju model s materiálem který má zapnutý Emit, hrozně dlouho trvá něž se začne renderovat . Je to normální ? a nesvitis tam radiositou? pokud ji pouzivas, pred zacatkem renderu to napred pomerne dlouho pocita (objevi se i male cerne pocitadlo).
|
Autor: | EdgarVanat [ sob úno 20, 2010 3:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
je to o moooc lepšie ale to veľké holé miesto v rohoch a po stranách tomu teda moc nesvedčí, skús to vyrendrovať na výško aby tam bol iba ten hlavný objekt a vyplňoval celú plochu obrázka |
Autor: | boogie [ sob úno 20, 2010 3:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
Já tam dám ještě spoustu těch trubek atd. ty zaplní ty holé plochy . |
Autor: | boogie [ pon bře 08, 2010 3:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
Tak mi nějak přestalo fungovat Indigio na novym systému, tak si hraju v LuxRenderu. Mám tu takový starý pokus: a |
Autor: | jankoš [ pon bře 08, 2010 11:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
hezký "starý pokus", budeš nějak řešit i materiály? jinak Gigera taky dost můžu, hlavně se mi líbí ta "lampička", přijde mi to dynamické a trochu abstraktní, príma |
Autor: | psychotron [ úte bře 09, 2010 11:01 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
boogie píše: Tu lampu se teďka snažím předělat do LuxRenderu, ale moc mi nejdou ty světla v něm :( co ti na tom nejde? nepouzivaj typy lamp a spot jedine na IES profily inac vsade pouzivaj normalne mesh s materialom 'light' a ked chces nejake environment svetlo tak je tam sunsky system akoze svietenie uz fakt nemoze byt jednoduchsie podla mna :) |
Autor: | boogie [ úte bře 09, 2010 3:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
Jo jednoduché to je, relativně. Jenom to Indigo bylo přehlednější. |
Autor: | smrq [ úte bře 09, 2010 11:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boogie´s WIP |
hele, proc cpes ty modely do koutu prazdnych mistnosti? aspon je nedavej az uplne do rohu, to nevypada pekne. nebo jeste lip - vymodeluj nejake "klasicke studiove prostredi". |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |