blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Boogie´s WIP
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7443
Stránka 12

Autor:  boogie [ pát úno 19, 2010 12:35 am ]
Předmět příspěvku:  Boogie´s WIP

Zdravím,
jak víte jsem amatér co se týče Blenderu, ale poslední dobou sem si udělal čas a zkoušel jsem si Indigo.
Takže první co jsem dělal je kalich, vycházel jsem z námětů a kreseb H. R. Gigera :

Obrázek

Druhé jsem skoušel takový malý stolek s pohárem :

Obrázek

A třetí jsem dělal Sci-Fi :

Obrázek


Ty rendery jsou nedorenderované, páč mám teďka dost problémy s PCčkem.
Ty první dva jsem dělal jen tak ze srandy, ale u toho třetího se Vás chci zeptat jestli si myslíte že by to mělo cenu dodělávat, protože jsem dostal dva různé názory 1) Je to divný 2) Pěkný, ale něco tomu chybí.
Co myslíte že tomu chybí ? Mě už nic nenapadá :emo04:


Jo a PROSÍM, kritiku ...
Díky Všem.

Autor:  EdgarVanat [ pát úno 19, 2010 1:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

chýba tomu špina chaos, temnota, tie jemné prelínania medzi organikou a mechanikou...

ale poporiadku pár mojich rád, ak to chceš geigrovské:
- pozadie dávaj ako solid black, určite nie štúdiovku
- ak to nie je štúdia, za hlavný objekt napráskaj prepletence neidentifikovateľných hnusov
- zameraj sa na detaily, snaž sa u objektu zachytiť len to najdôležitejšie, zbytok je v ústraní
- geigrovské kovy sú špinavé, majú len veľmi malú odrazivosť ak vôbec nejakú - buď im daj nižší mirror a glossy verziu, alebo sa na mirror úplne vykašli a daj tam nejaký podivný lesklý materiál
- používaj na organiku slizké materiály podobné svalovine
- nerendruj silou mocou v indigu, radšej sa nauč kreatívne svietiť v internale, pre tento štýl sa to hodí viac
- googlovať, googlovať, googlovať!

po modelovaj stránke to je luxusné len tak ďalej!

Autor:  bricattus [ pát úno 19, 2010 12:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

opravdu, modely máš perfektní, kdyby jsi ten kalich udělal z jinýho materiálu, lépe nasvítil, lepší kamera tak je to dokonalý! :)

ano a ještě technické poznámka..:ty obrázky jsou datově moc velký, exportuj do Jpg, mysli na modemaře (mně) :D díky

Autor:  boogie [ pát úno 19, 2010 1:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

Mockrát děkuji za chválu modelů !

K tomu poslednímu renderu, asi to nebudu dělat úplně ve stylu Gigera.
Nejspíš to bude také technické :)
Co se týče materiálů, žádný jsem zatím nepřidával, udělám si modely a pak na ně skočím .


A ještě dotaz, když v Internalu renderuju model s materiálem který má zapnutý Emit, hrozně dlouho trvá něž se začne renderovat . Je to normální ?

Autor:  EdgarVanat [ pát úno 19, 2010 2:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

není to normální

Autor:  smrq [ pát úno 19, 2010 11:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

prvni a treti obrazky me nadchly. par pripominek ale mam:
kalich by chtel vazne jiny material. tohle se blisti jak zrcadlo. a nedavej ho takhle do koutu. bud vymysli nejakou scenu nebo udelej studiovku. tohle je... divne.

ta scenka je super. svetla a modely me berou moc. ale jak psal edgar, chtelo by to:
Citace:
za hlavný objekt napráskaj prepletence neidentifikovateľných hnusov
ty hole zdi tomu neslusi. aspon je udelej ve tvaru nejake jeskyne. umim si to predstavit i ve vlhkem sklepe s cihlovou, zaprasenou, pavucinami pokrytou stenou. nebo nejlepe - neco organickeho ala vetrelci jeskyne.

Citace:
A ještě dotaz, když v Internalu renderuju model s materiálem který má zapnutý Emit, hrozně dlouho trvá něž se začne renderovat . Je to normální ?
a nesvitis tam radiositou? pokud ji pouzivas, pred zacatkem renderu to napred pomerne dlouho pocita (objevi se i male cerne pocitadlo).

Autor:  boogie [ sob úno 20, 2010 10:05 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

Pozadí samozřejmě zapráskam různými propletenci atd.

Ale to Indigo mi fakt nedá pokoje a musím si s ním furt hrát :D tak jsem si pohrál s tou poslední scénou:

Obrázek

Autor:  EdgarVanat [ sob úno 20, 2010 3:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

je to o moooc lepšie :emo17:
ale to veľké holé miesto v rohoch a po stranách tomu teda moc nesvedčí, skús to vyrendrovať na výško aby tam bol iba ten hlavný objekt a vyplňoval celú plochu obrázka

Autor:  boogie [ sob úno 20, 2010 3:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

Já tam dám ještě spoustu těch trubek atd. ty zaplní ty holé plochy .

Autor:  boogie [ pon bře 08, 2010 3:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

Tak mi nějak přestalo fungovat Indigio na novym systému, tak si hraju v LuxRenderu.
Mám tu takový starý pokus:

Obrázek

a

Obrázek

Autor:  jankoš [ pon bře 08, 2010 11:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

hezký "starý pokus", budeš nějak řešit i materiály? :wink:
jinak Gigera taky dost můžu, hlavně se mi líbí ta "lampička", přijde mi to dynamické a trochu abstraktní, príma 8-)

Autor:  boogie [ úte bře 09, 2010 10:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

Ano materiály budu řešit, ale ještě nevím jestli ho zasadím někam do scény nebo ho udělám jako modýlek.
Když už jsem si hrál :
Obrázek

Tu lampu se teďka snažím předělat do LuxRenderu, ale moc mi nejdou ty světla v něm :(

Autor:  psychotron [ úte bře 09, 2010 11:01 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

boogie píše:
Tu lampu se teďka snažím předělat do LuxRenderu, ale moc mi nejdou ty světla v něm :(


co ti na tom nejde?
nepouzivaj typy lamp a spot jedine na IES profily
inac vsade pouzivaj normalne mesh s materialom 'light'
a ked chces nejake environment svetlo tak je tam sunsky system

akoze svietenie uz fakt nemoze byt jednoduchsie podla mna :)

Autor:  boogie [ úte bře 09, 2010 3:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

Jo jednoduché to je, relativně.
Jenom to Indigo bylo přehlednější.

Autor:  smrq [ úte bře 09, 2010 11:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Boogie´s WIP

hele, proc cpes ty modely do koutu prazdnych mistnosti? aspon je nedavej az uplne do rohu, to nevypada pekne. nebo jeste lip - vymodeluj nejake "klasicke studiove prostredi".

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/