blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

ToyCar Old russian
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7396
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon úno 01, 2010 12:59 pm ]
Předmět příspěvku:  ToyCar Old russian

Trosku som sa bavil, nie je to nic moc:

Přílohy:
AUTO_russian_4.jpg
AUTO_russian_4.jpg [ 43.38 KiB | Zobrazeno 2621 krát ]

Autor:  smrq [ pon úno 01, 2010 6:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ToyCar Old russian

ta druha prace je imho lepsi.
ja si ale myslim, ze by z toho modelu mohlo byt mnohem vic, zatim je to nedodelek.
predne vymen fotku na pozadi. to co tam mas, je strasne. :-) pokud to ma byt na stole, hod do pozadi treba fotku pokoje a rozostri ji.
zmen pohled kamery. tento "vyvraceny/pootoceny" je imho nic moc.
urcite by tomu nevadilo pridat okolo par blbosti ze stolu - tuzka, papir, lampicka na pozadi.
zmen texturu stolu. na te, co tam mas je hrozne videt, ze je v malem rozliseni. a ten odlesk stolu na druhem obrazku je prehnany.
zapni AO (panel world buttons) a pohraj si se svetly. moc tmave stiny tomu nesvedci. spot bych na tuto scenku nepouzival. spis hemi.
na koleckach jsi zapomnel zapnout vyhlazeni.

Autor:  G_Taurus [ pon úno 01, 2010 6:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ToyCar Old russian

doplním smrqa

nejlepší světlo v blenderu co pro takové případy znám je Area Dist u něj nastav tak aby končilo kousek před modelem zbytek dolaď Energy:

jinak se zbytkem co píše smrq souhlasím :-)

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte úno 02, 2010 9:03 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ToyCar Old russian

Ja viem akurat ze ja nemam fotak pre robenie textur, ani pristup k netu(iba v skole), takze to som robil tak na rychlo a fotit textury mobilom s 2mpx fotakom je totalne nanic, ale skusim to trrosku poriesit

Autor:  smrq [ úte úno 02, 2010 11:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ToyCar Old russian

urcite to zkus, byla by te prace skoda.
jeste me napadlo, ze mozna nebudes vedet, co je AO. je to zkratka pro ambient occlusion, zalozku najdes na panelu world buttons. (ale pri pouziti AO pozor na presviceni.)

co se tyce textur, az budes nekdy na netu, postahuj si jich par i pro budouci praci. dobre linky, kde se daji textury postahovat, uvedl pred par dny yarpen ve svem tematu zde:
viewtopic.php?f=22&t=7391

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř úno 03, 2010 8:15 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ToyCar Old russian

stale je to nedokoncene, ma to byt akoze svetlo z chodby z privretych dveri, ktore nasvecuje auticko na policke, ja viem ze ten odlesk na plexiskle je hrozny no ale co uz. a tie prichytky nas poliske maju byt strieborny matny plast

Přílohy:
Poznámka: blender
AUTO_russian_5.jpg
AUTO_russian_5.jpg [ 44.24 KiB | Zobrazeno 2487 krát ]
Poznámka: yafaray
auto_russian_policka2.JPG
auto_russian_policka2.JPG [ 43.56 KiB | Zobrazeno 2487 krát ]
Poznámka: yafaray
auto_russian_policka.JPG
auto_russian_policka.JPG [ 50.96 KiB | Zobrazeno 2487 krát ]

Autor:  Váca [ stř úno 03, 2010 9:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ToyCar Old russian

oprvdu bych zapnul to AO ( v internalu :-) ) jinak pohled kamery vůči tomu prvnímu je lepší

Autor:  smrq [ stř úno 03, 2010 8:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ToyCar Old russian

cela myslenka sceny je lepsi, napad s polickou a svetlem ze dveri neni spatny, ale treba na tom prvnim obrazku to neni vubec poznat. na druhem mas kolem kola podivnou svatozar, nevim, cim je to zpusobene.
(v internalu fakt zapni to AO a pohrej si s nim. jestli chces nocni scenu s tmavymi stiny, zkus tam zapnout tlacitko Sub.)
a stiny by nemusely byt tak ostre. pohraj si s hodnotou sample u svetla - melo by to trosku zmekcit.
a na tech renderech z yafraye mas hodne divnou texturu na zdi.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/