blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
ToyCar Old russian http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7396 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon úno 01, 2010 12:59 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | ToyCar Old russian | ||
Trosku som sa bavil, nie je to nic moc:
|
Autor: | smrq [ pon úno 01, 2010 6:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ToyCar Old russian |
ta druha prace je imho lepsi. ja si ale myslim, ze by z toho modelu mohlo byt mnohem vic, zatim je to nedodelek. predne vymen fotku na pozadi. to co tam mas, je strasne. pokud to ma byt na stole, hod do pozadi treba fotku pokoje a rozostri ji. zmen pohled kamery. tento "vyvraceny/pootoceny" je imho nic moc. urcite by tomu nevadilo pridat okolo par blbosti ze stolu - tuzka, papir, lampicka na pozadi. zmen texturu stolu. na te, co tam mas je hrozne videt, ze je v malem rozliseni. a ten odlesk stolu na druhem obrazku je prehnany. zapni AO (panel world buttons) a pohraj si se svetly. moc tmave stiny tomu nesvedci. spot bych na tuto scenku nepouzival. spis hemi. na koleckach jsi zapomnel zapnout vyhlazeni. |
Autor: | G_Taurus [ pon úno 01, 2010 6:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ToyCar Old russian |
doplním smrqa nejlepší světlo v blenderu co pro takové případy znám je Area Dist u něj nastav tak aby končilo kousek před modelem zbytek dolaď Energy: jinak se zbytkem co píše smrq souhlasím |
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte úno 02, 2010 9:03 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ToyCar Old russian |
Ja viem akurat ze ja nemam fotak pre robenie textur, ani pristup k netu(iba v skole), takze to som robil tak na rychlo a fotit textury mobilom s 2mpx fotakom je totalne nanic, ale skusim to trrosku poriesit |
Autor: | smrq [ úte úno 02, 2010 11:11 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ToyCar Old russian |
urcite to zkus, byla by te prace skoda. jeste me napadlo, ze mozna nebudes vedet, co je AO. je to zkratka pro ambient occlusion, zalozku najdes na panelu world buttons. (ale pri pouziti AO pozor na presviceni.) co se tyce textur, az budes nekdy na netu, postahuj si jich par i pro budouci praci. dobre linky, kde se daji textury postahovat, uvedl pred par dny yarpen ve svem tematu zde: viewtopic.php?f=22&t=7391 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř úno 03, 2010 8:15 am ] | ||||
Předmět příspěvku: | Re: ToyCar Old russian | ||||
stale je to nedokoncene, ma to byt akoze svetlo z chodby z privretych dveri, ktore nasvecuje auticko na policke, ja viem ze ten odlesk na plexiskle je hrozny no ale co uz. a tie prichytky nas poliske maju byt strieborny matny plast
|
Autor: | Váca [ stř úno 03, 2010 9:21 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ToyCar Old russian |
oprvdu bych zapnul to AO ( v internalu ) jinak pohled kamery vůči tomu prvnímu je lepší |
Autor: | smrq [ stř úno 03, 2010 8:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ToyCar Old russian |
cela myslenka sceny je lepsi, napad s polickou a svetlem ze dveri neni spatny, ale treba na tom prvnim obrazku to neni vubec poznat. na druhem mas kolem kola podivnou svatozar, nevim, cim je to zpusobene. (v internalu fakt zapni to AO a pohrej si s nim. jestli chces nocni scenu s tmavymi stiny, zkus tam zapnout tlacitko Sub.) a stiny by nemusely byt tak ostre. pohraj si s hodnotou sample u svetla - melo by to trosku zmekcit. a na tech renderech z yafraye mas hodne divnou texturu na zdi. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |