blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
sport... http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7358 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | xmalda [ sob led 16, 2010 1:19 am ] |
Předmět příspěvku: | sport... |
ani nevim proc, ale kdyz jsem sel tak jednou spát, tak mě napadl tento sport: http://www.studiomalda.cz/blender/sport/01.png zda se to vubec da nazyvat sportem :). Schválně zda uhodnete co je to za disciplinu ![]() |
Autor: | EdgarVanat [ sob led 16, 2010 1:46 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
twn blur moc nevysiel... skus si vyrendrovat depth mapu a urobit to cez lens blur vo fotosrote.... |
Autor: | Váca [ sob led 16, 2010 2:14 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
Curling!! ![]() ![]() ![]() |
Autor: | xmalda [ sob led 16, 2010 11:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
Váca: řeším to v yafray v nastavení kamery depth. Popravdě je to poprvé co to zkouším. Beru to tak, že se to na této scéně naučím. EdgarVanat: nevím jak vyrenderovat jen depth mapu. Navíc bych to prvně chtěl zkusit bez postprocesu. Není to ani renderovane ve vysoke kvalite, možná je pak blur méně zrnitý. V nastaveni jsou i jine druhy: hexagon, pentagon, ring, jeste nevim co to presne znamena :) tak už vim :) http://www.yafaray.org/documentation/tutorials/dof |
Autor: | EdgarVanat [ sob led 16, 2010 8:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
depth mapa sa da nejak vytiahnut z rendru, osobne odporucam skor nastavit materialom ciernu farbu a shadeless a pridat bielu hmlu s linearnym nastavenim |
Autor: | xmalda [ ned led 17, 2010 10:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
další postup, ještě jsem moc neřešil textury a okolí, zkoušel jsem ledovou plochu http://www.studiomalda.cz/blender/sport/03.png |
Autor: | df_cz [ ned led 17, 2010 10:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
super, líbí, možná bez toho "smetáku"... ![]() |
Autor: | xmalda [ ned led 17, 2010 11:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
df_cz píše: super, líbí, možná bez toho "smetáku"... smeták tam asi dám, ale teď je ve špatném místě
![]() |
Autor: | EdgarVanat [ pon led 18, 2010 12:42 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
smetáku chýbajú nohy... daj to na dlhšie ohnisko a nižšie nad zem podľa mňa |
Autor: | xmalda [ pon led 18, 2010 3:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
EdgarVanat píše: smetáku chýbajú nohy... daj to na dlhšie ohnisko a nižšie nad zem podľa mňa s tím ohniskem i polohou kamery jsem si už hrál, ale nakonec jsem vybral toto, protože jinak zanikal cílový terč. kruhy (červený a modrý) se už spojili, což jsem nechtěl. Smeták ještě budu upravovat, tak samo kompozici s kameny, bude jich víc. |
Autor: | smrq [ pon led 18, 2010 8:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
snetak nohy vazne potrebuje, preci ho nekdo drzi, ne? modra barva je strasne rvava. je to jako pod uv zarivkou na diskotece. udelej ji krapet strizlivejsi. |
Autor: | xmalda [ čtv led 21, 2010 9:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
změna, smeták jsem zatím vyhodil |
Autor: | smrq [ čtv led 21, 2010 10:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
zraje to jak vino. novy pohled kamery je urcite lepsi. jen me napadlo, nejsou kolem ledovych ploch nejake mantinely? mas je jeste v planu? render je internal? |
Autor: | Still-Alive [ čtv led 21, 2010 11:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
Nejsou mantinely to, jak napsáno Blender Curling ![]() |
Autor: | EdgarVanat [ pát led 22, 2010 12:01 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: sport... |
čo tak dať miesto toho terča na lade logo blendru? vyzeralo by to cool :P (ale to by kamene museli byť miesto červených oranžové :P) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |