blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

hříbek
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7317
Stránka 11

Autor:  bricattus [ pát led 01, 2010 8:02 pm ]
Předmět příspěvku:  hříbek

nenito rozhodně hotový, suďte prosím jen tvar(a všechny záhyby) zatím, děkuji

Přílohy:
hrib.jpg
hrib.jpg [ 25.06 KiB | Zobrazeno 1344 krát ]

Autor:  smrq [ pát led 01, 2010 10:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: hříbek

a co to jako bude? to delas fakt houbu? jestli jo, pak by me zajimalo, jakou. neco tak hrbolateho jsem v lese jeste nevidel.
(pripomina mi to spis atomovy hrib. :-) )

Autor:  Still-Alive [ sob led 02, 2010 1:07 am ]
Předmět příspěvku:  Re: hříbek

Je to Atomový hřib :emo02: V "Otázkách a odpovědích" se ptal na tutorial 8-)

Autor:  jarek33 [ sob led 02, 2010 2:50 am ]
Předmět příspěvku:  Jak ?

Particles nebo sculpting ?

Autor:  bricattus [ sob led 02, 2010 11:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: hříbek

ano, je to atomový hřib! :DDD a je to model kulovej, subsurf clark level6 a zohýbání je děláno texturama s funkcí disp

Autor:  xmalda [ pon led 04, 2010 11:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: hříbek

ja si myslim, že tvar neni uplne vporadku. Kdyz bomba vybuchne, tak se siri obrovska tlakova vlna, ktera vymrsti castice do vzduchu. Ty se v urcite vyskove hranici zastavi a kumulujou se. Tak jak to mas ty, tak by to bylo ve fazi, kdy se hrib rozpada. Molzna kecam blbosti, ale myslim si ze v uzke casti by nemusel byt tak pokrouceny a rozbity. Mela by tam jit videt ta dynamika. Delal jsi to podle něčeho?

Autor:  Pitris [ pon led 04, 2010 8:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: hříbek

Obrázek
Klikněte pro podrobnější informace.

Autor:  Johny [ úte led 05, 2010 12:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: hříbek

podle toho obrazku by mela byt ta noha hribu podstatne silnejsi.Myslim ze to vubec nevypada zle,ale kdyz projdes par skutecnych obrazku vybuchu tak se urcite dopracujes k idealnimu vysledku......

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/