blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
hříbek http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7317 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bricattus [ pát led 01, 2010 8:02 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | hříbek | ||
nenito rozhodně hotový, suďte prosím jen tvar(a všechny záhyby) zatím, děkuji
|
Autor: | smrq [ pát led 01, 2010 10:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: hříbek |
a co to jako bude? to delas fakt houbu? jestli jo, pak by me zajimalo, jakou. neco tak hrbolateho jsem v lese jeste nevidel. (pripomina mi to spis atomovy hrib. ) |
Autor: | Still-Alive [ sob led 02, 2010 1:07 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: hříbek |
Je to Atomový hřib V "Otázkách a odpovědích" se ptal na tutorial |
Autor: | jarek33 [ sob led 02, 2010 2:50 am ] |
Předmět příspěvku: | Jak ? |
Particles nebo sculpting ? |
Autor: | bricattus [ sob led 02, 2010 11:56 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: hříbek |
ano, je to atomový hřib! :DDD a je to model kulovej, subsurf clark level6 a zohýbání je děláno texturama s funkcí disp |
Autor: | xmalda [ pon led 04, 2010 11:11 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: hříbek |
ja si myslim, že tvar neni uplne vporadku. Kdyz bomba vybuchne, tak se siri obrovska tlakova vlna, ktera vymrsti castice do vzduchu. Ty se v urcite vyskove hranici zastavi a kumulujou se. Tak jak to mas ty, tak by to bylo ve fazi, kdy se hrib rozpada. Molzna kecam blbosti, ale myslim si ze v uzke casti by nemusel byt tak pokrouceny a rozbity. Mela by tam jit videt ta dynamika. Delal jsi to podle něčeho? |
Autor: | Pitris [ pon led 04, 2010 8:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: hříbek |
Klikněte pro podrobnější informace. |
Autor: | Johny [ úte led 05, 2010 12:19 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: hříbek |
podle toho obrazku by mela byt ta noha hribu podstatne silnejsi.Myslim ze to vubec nevypada zle,ale kdyz projdes par skutecnych obrazku vybuchu tak se urcite dopracujes k idealnimu vysledku...... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |