blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

ufoun- pavoukovec
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7221
Stránka 11

Autor:  bricattus [ ned lis 15, 2009 11:51 pm ]
Předmět příspěvku:  ufoun- pavoukovec

tak můj první pořádnej projekt, tedy kreatura: natextrováno, pak to zakostím jen
Obrázek
co vy na to? jen kritizujte! :)

Autor:  Siso [ pon lis 16, 2009 12:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ufoun- pavoukovec

velmi velmi velmi vela odlesku...

Autor:  taby [ pon lis 16, 2009 6:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ufoun- pavoukovec

Celkem by mě zajímalo, jak máš vedený mesh, protože to je pro zakostění velmi důležité. Pokud ho máš jen tak, tak to nikdy nezakostíš tak, aby ti to fungovalo tak jak má. :wink:

Autor:  bricattus [ pon lis 16, 2009 9:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ufoun- pavoukovec

mno na zakoštění jem připravoval, v místě kloubů jsou vetex upravené aby to šlo líp... jinak o textura? ujde? tvar? nejde mi o to jak je to postavený, ale jak to vypadá, to mně teď zajímá

Autor:  frca [ pon lis 16, 2009 11:46 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ufoun- pavoukovec

Připomíná mi to jeden typ nepřátel v Quakovi 1.
Obrázek

Autor:  bricattus [ pon lis 16, 2009 3:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ufoun- pavoukovec

frca píše:
Připomíná mi to jeden typ nepřátel v Quakovi 1.

hm, ale ten můj má víc nohou! :P

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/