blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
ufoun- pavoukovec http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=7221 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bricattus [ ned lis 15, 2009 11:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | ufoun- pavoukovec |
tak můj první pořádnej projekt, tedy kreatura: natextrováno, pak to zakostím jen co vy na to? jen kritizujte! :) |
Autor: | Siso [ pon lis 16, 2009 12:27 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ufoun- pavoukovec |
velmi velmi velmi vela odlesku... |
Autor: | taby [ pon lis 16, 2009 6:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ufoun- pavoukovec |
Celkem by mě zajímalo, jak máš vedený mesh, protože to je pro zakostění velmi důležité. Pokud ho máš jen tak, tak to nikdy nezakostíš tak, aby ti to fungovalo tak jak má. |
Autor: | bricattus [ pon lis 16, 2009 9:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ufoun- pavoukovec |
mno na zakoštění jem připravoval, v místě kloubů jsou vetex upravené aby to šlo líp... jinak o textura? ujde? tvar? nejde mi o to jak je to postavený, ale jak to vypadá, to mně teď zajímá |
Autor: | frca [ pon lis 16, 2009 11:46 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ufoun- pavoukovec |
Připomíná mi to jeden typ nepřátel v Quakovi 1. |
Autor: | bricattus [ pon lis 16, 2009 3:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: ufoun- pavoukovec |
frca píše: Připomíná mi to jeden typ nepřátel v Quakovi 1. hm, ale ten můj má víc nohou! :P |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |